Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Och jag kan heller inte sluta tänka på HeliPanzer-familjen.

Och Ninnis, torsdag som NU på torsdag?! Det är ju jättesnart ju!! Wow!

• Norrskensflamman

Soldemor skrev 2010-10-05 15:01:56 följande:
    VI FICK LÄGENHETEN! En sak mindre att skava upp magsåret med! Nu börjar flyttcirkusen!

Wiiiiihoooooo! SÅ länge som du väntat på detta Solde! GRATTIS!!!!

• Norrskensflamman

passionsblomman skrev 2010-10-05 15:21:19 följande:
    Flamman, usch då vad jobbigt!Men du, kanske leder det framåt ÄVEN om det var jobbigt?Jag hoppas att den där skötaren såg!Och att din make ser ur ett annat perspektiv på en bättre dag.Förresten så borde det väl egentligen vara positivt i förlängningen om de i vården möter honom just när det är sämre dagar? för annars kan man ju lätt få för sig att allt är överdrivna inbillningar liksom?

Jo,jag försöker se det så, men det blev nästan som att jag var drivande, att detta var ett påhitt från min sida för att hitta en orsak till äktenskapliga problem. Hon sa flera gånger att "det behöver inte alls bli någon diagnos av det hela" och att "visst måste man få bli arg" och "det kanske bara är din personlighet att du är så här" osv. Hon frågade inte mig något utan jag fick själv styra upp samtalet och se till att få fram hur jag och barnen upplever sitationen. Ofta himlade maken med ögonen och sa "nej, så är det inte" och så där.
    Är rädd att de "bara" skickar oss till familjerådgivningen, vilket iofs också kan vara bra, men jag VILL verkligen att man tar problematiken på allvar och att JAG får göra min röst hörd!! Jag vill att min man och vår familj får RÄTT hjälp!

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-05 17:24:23 följande:
    Det här tycker jag är en sådan klassiker på BT:www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3839431.htm...En fråga ställd fast man inte vill ha svar. Iallafall inte svar som man frågat, utan svar som man tänkt sig. Eller vad det nu är folk vill ha.Och svaren, "gör precis som det känns rätt för DIG" är ju också så meningsfulla.Intet nytt under solen.
    Jag kunde inte hålla mig...
  • Norrskensflamman

Åh... sitter här och storgråter av lättnad och lycka!!! Tack Blomman för uppdatering och Heloise; du är fantastisk som hör av dig till oss!!

GRATTIS Mamma Heloise och Pappa Panzer till Lilla, fina, underbaraset Elise ♥ ♥ ♥ !!! (varsitt hjärta och varsin puss)

Vilken dramatik

Jag känner mig alldeles yr.

• Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-10-05 22:48:34 följande:
    Om jag inte hade varit gravid hade jag tagit en stor jävla sup nu!!
    DET har jag gjort! Jag är ju inte gravid Finaste konjak med en stork (som av en händelse) på flaskan, och lite citron vid sidan om. Firar lilla Elises ankomst. Så skönt att höra att det verkar vara gott gry i tjejen. Egentligen trodde jag inte annat heller, med såna föräldrar som Härliga Heloise och Pansar Pappan Panzer.
  • Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-05 22:50:05 följande:
      Där sa du något! Jag är inte gravid. Jag ska till klimakteriet. Klimakteriekärringar får dricka vad de vill!*går och spiller upp en Whiskey*
    Skåååååål!
  • Norrskensflamman
    Villemoa skrev 2010-10-05 22:50:13 följande:
    Flamman: mamma Villemoa säger åt dig att stanna hemma, så det så!
    Jag kanske tar dig på orden. Maken har redan erbjudit sig att köra barnen till skola och dagis.

Han har dessutom varit SOCIAL och TREVLIG och kokat kaffe, fixat fika och SAMTALAT med mig och min kusin som kom hit och presenterade sin nya kvinna. Han är själv från Helsingborg, bott i SThlm flera år och nu har han hittat kärleken i Norge och lagt både sjukgymnastyrket och säljarkarriären på hyllan och öppnat... håll i er alla tanter... CHOKLADFABRIK!!  Lilla K som älskar choklad vill ABSOLUT att vi åker dit på besök

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans