Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-10-26 11:43:23 följande:
    Nu har jag ringt FK. Hittills har jag blivit lika förvånad varje gång, för jag har knappt behövt vänta i telefonkö alls. Uppnått idag: en handläggare som har mitt ärende ska ringa till mig. Har jag inte hört något innan fredag ska jag ringa och trycka på igen. Jag tror att det inte går att nå längre just nu, så jag får väl känna mig nöjd för tillfället. Eller har jag blivit bortkollrad igen?

Ring igen senast torsdag fm. På fredagar görs inte många knop i Svea rike.

Flamman, en stor kram härifrån!

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-26 13:48:40 följande:
    Sen att tänka att man måste vara lugn och avslappnad för att det ska lyckas gör en inte lugnare utan snarare motsatt effekt

Don´t even mention it!

USCH EA!!! Jag förstår verkligen precis och tillpunkt och pricka! Det är därför jag frågar hur du faktikst mår. Inte hur du tycker att du kanske vore en bättre fighter om du mådde, eller något annat.

Jag har också gått in i någon slags "ja, men det är väl så det är då för oss. Vi får inte välja och min tid har redan gått." och att det faktikst skulle kunna lyckas känns fullständigt orealistikst. Vilket i sin tur får en att känna sig aningen korkad som ändå gör det här om och om igen.

Toaskräckens tid...Det är den värsta! Alltså har du dina värsta dagar framför dig nu. Då får du INTE gömma dig den här gången och sitta själv och ensam med allt! LOVA!!!
    Känn och må precis som du gör och vart karusellen än bär, bara du gör det med mig och de andra!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-26 15:39:49 följande:
    Blommis, var det på torsdag du skulle göra VUL? Eller var det imorgon? *förvirrad*

På torsdag! Och nu ringde de från CvL också och instruerade själva också om just Menopurdosen och att det ska vara nytt blodprov på torsdag med, så man ser stegringen. Utifrån det blir det beslut på ifall det ska vara menopur även på fredagen.

• passionsblomman

Ninnis, tänk för att om inte så värst länge kommer du att kunna dansa runt på vardagsrumsgolvet med ett litet pyre och sjunga med:

">

-GUUUD vad sotis din hund kommer att vara!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-26 18:31:27 följande:
      Jag tror fortfarande att Menopur är grejen för dig. Färre men bättre 

Hoppas!

• passionsblomman

Fru Sy, jag tror du hör till dem som oroar dig ganska mycket alldeles oavsett var du är i processen. Det kan vara en fallgrop och ta onödig energi och sno en del av din glädje och sinnesfrid. Å andra sidan så är det här med ens barn så stort och viktigt att det är svårt att låta bli att nojja. Men jag skulle råda dig att inte planera ditt liv efter oron utan välja det livsbejakande och låta oron stå lite åt sidan även om den finns där.

• passionsblomman

Panzerfaust skrev 2010-10-26 18:40:49 följande:
    Elise flygs hem med helikopter ikväll och landar i Gävle om 50minuter, det fans en bäbis i Gävle som behövde mer avancerad vård så man gör ett bäbisbyte på taket i Uppsala helt enkelt , En från Gävle till Akademiska och Elise går motsatt riktning. Hygglig överraskning...

OJDÅ!!! Jaha? Men är det bra det då? Alltså, är det safe och utrett, klämt, stucket och färdigpetat nu då???

• passionsblomman

Panzer, shit i båten! jamen GRATTIS då´rå! För då lär niväl dra noout hela trioan så snabbt det går? Har ni bilen med er ner och kan köra i förväg då eller får ngn av er åka helikopter också?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans