I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ring igen senast torsdag fm. På fredagar görs inte många knop i Svea rike.
Flamman, en stor kram härifrån!
Ring igen senast torsdag fm. På fredagar görs inte många knop i Svea rike.
Flamman, en stor kram härifrån!
EA, vilken ruvardag är du på nu? Och hur mår du? -rent mentalt är det jag först och främst tänker på då.
Don´t even mention it!
USCH EA!!! Jag förstår verkligen precis och tillpunkt och pricka! Det är därför jag frågar hur du faktikst mår. Inte hur du tycker att du kanske vore en bättre fighter om du mådde, eller något annat.
Jag har också gått in i någon slags "ja, men det är väl så det är då för oss. Vi får inte välja och min tid har redan gått." och att det faktikst skulle kunna lyckas känns fullständigt orealistikst. Vilket i sin tur får en att känna sig aningen korkad som ändå gör det här om och om igen.
Toaskräckens tid...Det är den värsta! Alltså har du dina värsta dagar framför dig nu. Då får du INTE gömma dig den här gången och sitta själv och ensam med allt! LOVA!!!
Känn och må precis som du gör och vart karusellen än bär, bara du gör det med mig och de andra!
*tummar på det*
Nu har du lovat!
På torsdag! Och nu ringde de från CvL också och instruerade själva också om just Menopurdosen och att det ska vara nytt blodprov på torsdag med, så man ser stegringen. Utifrån det blir det beslut på ifall det ska vara menopur även på fredagen.
Ninnis, tänk för att om inte så värst länge kommer du att kunna dansa runt på vardagsrumsgolvet med ett litet pyre och sjunga med:
">
-GUUUD vad sotis din hund kommer att vara!
Hoppas!
Fru Sy, jag tror du hör till dem som oroar dig ganska mycket alldeles oavsett var du är i processen. Det kan vara en fallgrop och ta onödig energi och sno en del av din glädje och sinnesfrid. Å andra sidan så är det här med ens barn så stort och viktigt att det är svårt att låta bli att nojja. Men jag skulle råda dig att inte planera ditt liv efter oron utan välja det livsbejakande och låta oron stå lite åt sidan även om den finns där.
OJDÅ!!! Jaha? Men är det bra det då? Alltså, är det safe och utrett, klämt, stucket och färdigpetat nu då???
Panzer, shit i båten! jamen GRATTIS då´rå! För då lär niväl dra noout hela trioan så snabbt det går? Har ni bilen med er ner och kan köra i förväg då eller får ngn av er åka helikopter också?