Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-10-30 19:02:32 följande:
    Blommis: det känns som om det blev onödigt dramatiskt med ampullerna på allt det där... Förstår att du inte riktigt hade tid att rapportera allt här. Men vi var många som tänkte på dig.

DET är mer värt än jag kan beskriva!!!

• passionsblomman

Tack söta du men det är imorgon jag ska ha det. och vet du vad? -Jag hittade ett paket som gömt sig bland alla grejorna, så jag HAR så jag kan ta full dos även imorgon, även om läkaren intygade att de sista 4 annars skulle räcka. Jag tar 6 som de sa från början.

• passionsblomman

Eh...nu snor BT inte bara radbrytningar, utan även citaten!
    Det som står ovan var riktat till Ninnis som erbjöd Menopurpåfyllning.

Jag är GLAD att jag har er fin-tjejerna!

Nu ska sonen och jag dricka thé.

• passionsblomman

Villemoa skrev 2010-10-30 22:29:48 följande:
      Vilken tur att du hittade ett paket extra! Jävla stressigt att behöva jaga Menopurpåfyllning en helg (eller överhuvudtaget)! Som att det inte är stressigt nog menar jag.

PRECIS! Jag blev ganska stressad där tills de ringde tillbaka efter att ha konfererat med läkaren och han sa att den lägre dosen skulle räcka sista dagen (imororgon) dessutom ägnade jag en stund åt att försäkra mig om att de inte bara sa så för att slippa krågla...
    Och även om de hade ringt upp ngt apotek så veta gudarna hur långt vi fått åka. De flesta städerna härikring är ju rätt små. Det hade ju likaväl kunnat bli till Växjö eller vart tusan som helst! Jag retade mig ärligt talat ganska rejält på min gynekolog som inte säkrat upp mer på preparatet. Men så visade det ju sig att hon faktiskt hade säkrat. SKÖNT! (även om de försäkrade att den lägre dosen var tillräcklig sista dagen)

babbla babbla....

• passionsblomman

Aleta, FY vilken verkstad!!! Det är precis sådant där som är så in i helskotta läskigt när man är i händerna på olika hantverkare och yrkesfolk. Man kan ALDRIG veta säkert vad de är för lirare egentligen. Som väl är verkar vi ha hittat en seriös här. Som ändå inte är as-dyr när man jämför.

Gräsligt och skrämmande vad de gjorde med er bil!

*minns en och annan egen bilhistoria*

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-31 11:54:37 följande:
      Vad skönt! Annars hade jag tagit bilen och gjort en söndagsutflykt till östra Småland På riktigt!

Åh, då beklagar jag nästan att jag hittade den...

Fina Ninnis, -som jag fortfarande aldrig träffat. NÄR ska egentligen vi har vår trådmaskerad här?

• passionsblomman

Hvidis, haha, ja det är fredag för EA, så då blir det -om det går som det ska-istället ET och TD för mig och EA-är det något mer galet läskigt som vi kan ta och klara av nu på fredag?

• passionsblomman

EA, nejnejnejnejnejnejnej!!!! Det står fel sak däruppe i ditt inlägg, bort bort bort! Inga spår! INGA spår vill vi ha! Jag vet ju hur sant deet är att det inte behöver betyda att det skitit sig, men jag vet också hur du mår just nu. Därför önskar jag att jag kunde leverera en irl-KRAM.

• passionsblomman

Aleta, åååååååh vilken härlig resa jag önskar er! När kommer ni hem? Ni skulle inte vara borta så många dagar va?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans