lanovia 08 skrev 2010-10-27 21:31:13 följande:
Det är säkert bra, men jag vet hur vi fungerar. När vi väl är uppe i det kommer vi leva oss in i det och bara vilja att det skall fungera.Och om det tar 1år även denna gång?? Ja orkar jag? Vet hur jobbigt det var sist....
I know, men råka sluta med skydd kan man kanske göra lite helt utan så mycket grubbel? Och vem vet vad som råkar hända då? Eller planerar ni verkligen all verksamhet i Casa Lanovia? *ser mycket oskyldig ut*
Hvidbrud skrev 2010-10-27 21:46:27 följande:
*tycker mig höra popcorn poppa från sagoslottet* lycka till i morgon finaste blommis! Jag tror som ninnis att menopur (?) is da thing! Kram kram kram och lyckospark i baken!
TACK! Imorgon 8.00 gäller det, då vill jag inte höra siffram tre igen...*helspänd*
Aleta, det är ny tråd som heter Välkommen till Tivoli Empatia, och det funderas över att äta gott i Värnamotrakten. Tanken kom upp apropå trådbrunsch i Sthlm, där sörlänningarna började parata om en mittpunkt för dito i nov/dec. Jag kom på julbordstanken, men jag vet inte vad de andra är inne på. Och inte om jag ska med heller. Men ingen var så bevandrad på utbudet däromkring för trevlig trådträff och ngt att äta.
Du såg att ni får låna huset va? Så ni inte sitter där i ångorna skitlänge!