• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Blommis, men nu måste väl ändå no news vara good news, eller? Om ni nte har någon ägg att sätta tillbaks klockan 14 så borde ni väl ha fått veta det nu?

*håller tummarna hårt hårt hårt*

• Ninnnis

Flamman, Blommis formulerar det väldigt bra (som vanligt). Ni verkar ha kommit till någon slags återvändsgränd. Eller möjligtvis en rondell, där ni snurrar runt runt utan att komma vidare. Det är inte lätt att komma ur det på egen hand, det kanske krävs någon utomstående körskolelärare för att hitta rätt väg ut?

• Ninnnis

Ni som är/har varit gravida, har ni/haft gravidförsäkring? I så fall vilken? Maken tycker att vi ska teckna det så snart som möjligt men det är kanske lite tidigt? Det verkar finnas olika varianter med både gratis och betalförsäkringar och vissa kan man teckna direkt och vissa är först senare. 

• Daa

Vilken lycka, Fru E!
    Stort GRATTIS till dig och herr E!

Här har trillat en och annan glädjetår. Oj, nu kommer en till.

• Daa

Blommis: tumhållningen går in ett än mer koncentrerat och krampaktigt läge. *hoppas mig blå och kramar om Blommis varsamt*

• passionsblomman

Nu har jag varit och duschat utan att någon ringde under tiden. Nu borde de väl ändå ha ringt ifall vi inte ska åka? För nu måste vi ju åka snart!

• Leksi

passionsblomman skrev 2010-11-05 11:51:57 följande:
    Nu har jag varit och duschat utan att någon ringde under tiden. Nu borde de väl ändå ha ringt ifall vi inte ska åka? För nu måste vi ju åka snart!

Bådar gott... Åååhh, vad jag håller tummarna för er!!!

• Leksi

En sån underbar morgon Fru E!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är så otroligt glad för er skull!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans