• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-05 16:25:07 följande:
      Pyret kanske? Med tanke på att vår numer är Puerto

Skulle inte det kännas konstigt då, Puerto har ju ändå varit Pyret ett bra tag innan?

• Fru sy

dfk skrev 2010-11-05 16:26:17 följande:
    Hej! Nu var det ett tag sen jag var här, har försökt att läsa ikapp lite. Här händer det mycket spännande saker vill jag säga... Blomman, det här låter positivt, håller mina tummar hårt! Villemoa,Vad skönt att vändningen lyckades, även fast jag tyckte det lät dramatiskt!   Jag känner att jag nu också måste presentera mig lite bättre, vet inte om jag gjorde det ordentligt när jag började att skriva i de här tråden .... Hoppas att jag inte trampat någon på tårna. Jag är gift och har två döttrar på 10 och 14 år. Min första dotter föddes 6 veckor för tidigt och min graviditet var rätt besvärlig. Min andra dotter föddes istället två veckor "för sent" och jag bara önskade att hon skulle flytta ut. De här tjejerna har ju nu blivit stora men på något konstigt vis känner jag mig som en småbarnsmamma än. Vi bor i ett litet (dockhus) radhus i en liten fin kuststad och vi har både katter o kaniner. Kram på er alla♥

Tack för presentationen

• andbeyond

Heja Blomsterfröet! Täänk vad bra det varit om man kunnat tillsätta lite extra växtnäring till embryon också...

Känner att jag har fått en tendens av gravidhjärna nu som minns inte riktigt vad jag nyss läste, haha. Men försöker kommentera lite.

stor KRAM till Flamman! hoppas verkligen det lugnar ned sig och att du får en diagnos att landa i (alltså att han får en diagnos.. öh. ja.).

Lanovia, härligt att höra att maken mår bättre. ta hand om dig

Ninnis: vi har trygg hansas gravidförsäkring +. Börjar "gälla" i vecka 26.

Villemoa: ! nu kommer hon ju snart! HEJA puerto!

Sen har jag glömt vad mer jag tänkt kommentera, så KRAAAAAMAR till resten av er fina!

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-05 16:25:08 följande:
    Villemoa: Om nu lillasyster dyker upp på en annan dag än vad någon av oss gissat... då messar du någon av oss va? Så vi inte behöva sitta här och undra var du håller hus.

Klart jag gör! Jag messar när det blir dags att åka in, kanske uppdaterar här också om jag hinner.
    Kan meddela att molvärken tilltagit i styrka men jag har tagit en panodil så vi får se om det släpper eller inte.

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-05 16:26:50 följande:
      Skulle inte det kännas konstigt då, Puerto har ju ändå varit Pyret ett bra tag innan?

Skulle inte kännas ett dugg konstigt för mig iaf.

• TinkerBelle

Villemoa skrev 2010-11-05 16:25:58 följande:
    Nu blir det Sibylle-burgare här och efter det en panodil för att se om molvärken försvinner. See ya later!

:-O oj är det bebis pågång?

Har smyg tittat på alla inlägg där ni slår vad om datumet. Undrar just om lillan kommer ännu tidigare.

Blomman - håller tummar och tår så det knakar. Långsamt är bra! Hellre sakta och rätt än fort och fel.

• Villemoa

TinkerBelle skrev 2010-11-05 17:20:15 följande:
      :-O oj är det bebis pågång?Har smyg tittat på alla inlägg där ni slår vad om datumet. Undrar just om lillan kommer ännu tidigare. Blomman - håller tummar och tår så det knakar. Långsamt är bra! Hellre sakta och rätt än fort och fel.

Själv tror jag att lillan kommer senast nu på söndag

• TinkerBelle
    Villemoa skrev 2010-11-05 17:26:53 följande:
      Själv tror jag att lillan kommer senast nu på söndag

Jag tror nog som du.

• Villemoa

TinkerBelle skrev 2010-11-05 17:41:09 följande:
      Jag tror nog som du.

Du vill inte dra till med ett datum då så du hamnar på betting-listan?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans