• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Hej alla! Hihi, här har ni redan rett ut det hela ser jag!

Doktorns ord:
    "Ja ni har ett snyggt embryo här, möjligen lite långsamt, det hade gärna kunnat få vara fyra celler, för den statistken är bäst. men den även på tvåcelliga har vi resultat, så det finns hopp om det här. Huvudsaken är att det ser rent och fint ut och det gör det. Om det delar sig vidare blir det ingen skillnad längre fram." Sa han.

Vi skämtade lite och han sa att lagom vid Påskallavik på vår hemresa) så är det fyrcelligt, men jag undrade om det inte kunde vara en deal att de blev det ungefär vid fördrinken på 40-årsmiddagen nu istället. Det trodde han absolut.

Jag har hunnit umgås en hel del med de riktigt mörka-och egentligen inte alls logiska tankarna-idag. De som viskar från axeln att när nu Ninnis i granntrådenoch EA  och Mugglan lyckats av alla de jag hållit i handen de här senaste veckorna, så kommer givetvis inte jag också att göra det utan det blir jag och min enfaldiga längtan över. Jag vet att det är fånigt, och det verkar antagligen missunsamt också, men det är inte att Jag inte unnar alla andra sina plus-tvärtom. Men jag vill också vara en av dem.
    ja, ni fattar ju, hoppas jag.

• passionsblomman

Jag menar Mugglan i granntråden, och Ninnis i den här såklart! så blir det när man kopierar inlägg mellan trådarna.

• Villemoa

Klart vi fattar Blommis! Klart att du vill vara en av dem som får plus. Jag hoppas INNERLIGT att du ska få ditt efterlängtade plus!!! Nu kanske jag går händelserna långt i förväg men när är testdag? på dig!

• Fjällbruttan

Blomman blomman blomman, allt gott kommer i tre, alltså blir det TRE + här och ditt + är ju det tredje vi väntar på!
    Så det så

IIIIIHHHHhhh, vad härligt med ett litet blomfrö

Slå dig nu till ro och bona in dig!!

• Fjällbruttan

Hmmm... alltså förlåt för att jag inte kommenterat er andra, har haft häcken full och inte läst ikapp alls idag, bara kollat efter Blomman och hur det gått...

F´låt!

Anar mig till att Flamman behöver en bamsekram!! Kramar om varsamt!

Nu ska jag vimsa mig ner till kyrkan med make, två barn och svårfar...
    Minnesgudtjänst och ljuständning för svärmor.

Stora I blir hemma och passar lilla Vild, skönt att hon slipper kyrkan, är så sorgligt och jag tror inte att svårfar kommer att vara på så bra humör....

Kramar till er alla!

• Fjällbruttan

Villemoa... jag vill ha ett mess när du åker in

Och när Puerto kommit ut

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-11-05 18:00:56 följande:
    Villemoa... jag vill ha ett mess när du åker in Och när Puerto kommit ut

Klart du får!

Och inte ska du be om ursäkt för att du inte kommenterat, så kan det vara ibland!

• Ninnnis

Blommis, jag har ju redan skrivit till dig så du vet vad jag tycker. Jag känner igen mig i alla dina tankar och känslor. Jag kände till och med att jag inte ville skrika ut all min glädje över mitt plus här i tråden eftersom jag vet allt för väl hur det känns att vara den som sitter där och önskar att det var jag. Inför mig behöver du inte skämmas för hur du känner. I min inbox och telefon är alla tankar och känslor välkomna, även de mörka.

Men nu är det du som ska plussa, och jag håller allt som går att hålla för att det ska bli så. Det låter förresten logiskt att den långsamma delningen inte spelar någon roll när embryot väl kommer ikapp, eftersom vi också fick höra att livmodern är den i särklass bästa platsen för embryot att dela sig på.

Heja embryot!

Och jag hoppas att du, Blomsambon och Blompojken får ha det så bra som möjligt under tiden.

Kraaaaaaaaaaaam!

När är TD förresten?

• lanovia 08

Blommis jag håller tummarna för ditt embryo. Min 1½h promenad idag bestod av böner för dig, väldigt länge sedan jag bad sist, men idag var det dags tyckte jag. Kom igen nu embryo!!!

Och du att du känner som du känner tycker inte jag är ett dugg konstigt. Jag skulle känt likadant. Klart du också vill plussa hur mycket du än unnar de andra deras plus.

Nu grymtar maken i soffan, tror han vill ha sällskap.

*dansar en embryodans nedför trappen*

• lanovia 08

dfk förresten, trevlig med en presentation.
    vilken del av sverige ligger kuststaden i?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans