• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Mess från Blommis:

"Vi fick ett tvåcelligt embryo tillbaka. Det ser snyggt ut, men är lite långsamt sa doktorn. Nu äter jag wok." 

• andbeyond

Men ÅH! Grattis Fru E!!!

Kraaaam!

*läser vidare*

• Fru sy

Säger som de andra HEJA Embryot i blommans mage!!!

• Fru sy

Vi skulle behöva lite förslag på vad vi kan kalla den lill* i magen. Känns så tråkigt att kalla den för "magen" hela tiden, men vi kommer verkligen inte på något... Så om någon har ett föslag mottags det gärna

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-05 16:23:41 följande:
    Vi skulle behöva lite förslag på vad vi kan kalla den lill* i magen. Känns så tråkigt att kalla den för "magen" hela tiden, men vi kommer verkligen inte på något... Så om någon har ett föslag mottags det gärna

Pyret kanske? Med tanke på att vår numer är Puerto

• Fru sy

Villemoa: Om nu lillasyster dyker upp på en annan dag än vad någon av oss gissat... då messar du någon av oss va? Så vi inte behöva sitta här och undra var du håller hus.

• Villemoa

Nu blir det Sibylle-burgare här och efter det en panodil för att se om molvärken försvinner. See ya later!

• dfk

Hej! Nu var det ett tag sen jag var här, har försökt att läsa ikapp lite. Här händer det mycket spännande saker vill jag säga...

Blomman, det här låter positivt, håller mina tummar hårt!

Villemoa,Vad skönt att vändningen lyckades, även fast jag tyckte det lät dramatiskt!

Jag känner att jag nu också måste presentera mig lite bättre, vet inte om jag gjorde det ordentligt när jag började att skriva i de här tråden .... Hoppas att jag inte trampat någon på tårna.

Jag är gift och har två döttrar på 10 och 14 år. Min första dotter föddes 6 veckor för tidigt och min graviditet var rätt besvärlig. Min andra dotter föddes istället två veckor "för sent" och jag bara önskade att hon skulle flytta ut. De här tjejerna har ju nu blivit stora men på något konstigt vis känner jag mig som en småbarnsmamma än.

Vi bor i ett litet (dockhus) radhus i en liten fin kuststad och vi har både katter o kaniner.

Kram på er alla♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans