I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Det sista ger mig hicka. Kanske måste sluta hänga i den här plustråden
Imorgon bitti testar jag. ClearBlue ligger i handväskan.
KOnstaterar ytterligare +2 kg på vågen.
Det sista ger mig hicka. Kanske måste sluta hänga i den här plustråden
Imorgon bitti testar jag. ClearBlue ligger i handväskan.
KOnstaterar ytterligare +2 kg på vågen.
Jiiiiiiippiiiiiiiiii!!!!! Jag har sålt bilen!!! SAtte in annons igår kväll och nu är den såld Yesss!
Och jag är INTE gravid
Heloise, jag återkommer till dig, gumman. Här har du en fyllekompis som ställer upp!
Måste gå och klä ungarna och köra iväg dem till enkompis så de får vara ute och leka i snön, medans jag o maken ska plugga JÄgarskolan.
Tiitar in ikväll!
Heloise, du är INTE en subba!!! Du är en alldeles normal mamma som gått igenom något traumatiskt.
Den där känslan du har att du är nära att klappa ihop, den är jag bekant med. Förutom nu då, så hade jag samma när lilla K fick RS-viruset 10 dagar gammal och vi fick ligga på isoleringen och allt det där med syrehalten i blodet som åkte upp och ned och all rädsla och ångest.
Jag tycker du ska prata med kuratorn. Om h*n tycker att du ska ta antidepp, så gör det. Jag har själv bestämt mig för att om nu maken (vilket han sa i söndags) tar sitt ansvar och provar sina mediciner, så ska jag också göra det om kuratorn tycker jag behöver det. För att boosta effekten av kuratorsamtalen liksom. Är jätterädd för antidepressiva pga de har gjort min mor beroende och väldigt sjuk, men nu har jag pratat med bästa väninnan som har erfarenhet. Även med läkaren. Det är skillnad på dagens mediciner och de som min mor fick nångång i början av sjuttiotalet.
Men först ska jag prata med kuratorn.
Det kan vara räddningen för dig just nu Heloise, för gudarna ska veta att du har gått/går igenom något riktigt, riktigt jobbigt just nu. Så ta emot hjälp! Det tänker jag göra. Stor, varm kram
Hoppas Elise mår bättre nu ♥
Jag har varit på skön massage imorse. Min massörska är som en liten terapeut och alternativ husdoktor, vi kan verkligen prata om en massa. HOn är så otroligt duktig och fin människa dessutom.
Idag visade hon mig var på fötterna jag ska trycka för att få igång mensen. Första dropparna kom för 20 minuter sedan
Aleta; välkommen hem Så härligt att höra att ni laddat batterierna du och maken och fått spenderar kvalitetstid tillsammans. Det är ni värda.
Igår var en bra dag. En sån där normal dag med en glad pappa i familjen och därmed också en glad mamma och glada barn.
Så där som jag önskar att de flesta dagar var.
Dessutom gick jag och la mig i normal tid och har fått sova ganska så bra. När lillan kom över inatt så bad maken henne komma över till sin sida, han vet att jag får ont i ryggen när jag måste sova i mitten av sängen på den där hårda "brädan" i mitten.
Så jag har legat skönt och relativt ostört hela natten