*störtar in med andan i halsen*
Heloise: Jag vet inte vad jag ska säga ens... De andra har redan skrivit alla klokheter som jag instämmer i till fullo. jag lider med er, att gå runt med den där ovissheten måste vara ett helvete rent ut sagt !
Lilla, finaste, bästa Elise ♥ Jag ber att eventuella skador eller sjukdomar ska vara så lindriga som bara möjligt och att du ska blir friskare och starkare för var dag som går.
Jag ber också för att du Heloise och Panzer ska få vara ifred med er dotter, för hon behöver er mer än något annat. Att ni ska få finna styrka, kraft o glädje i gemenskapen med och kärleken till henne.
Heloise, bra att du får gå till kuratorn. Du behöver få gråta och du behöver få vila lite också mitt i allt detta inferno av känslor.
Mitt i allt detta så är jag bara så himla glad och tacksam för Elises skull att hon fick just ER, dig Heloise o Panzer till föräldrar!! För just hos er, med er kärlek, omsorg, klokhet och styrka har hon alla förutsättningar för att få ett underbart liv.
Heloise, jag förstår att det lätt blir att man anklagar sig själv en sån här gång. Men det är INTE ditt fel! Det måste du förstå, älskade, finaste Heloise. Och jag vet att din hjärna förstår det. Jag hoppas att ditt hjärta också ska förstå det så småningom. Detta är inget som någon rår för eller hade kunnat förutse.
Skickar över en massa, varma, stärkande kramar till hela er familj ♥.