I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Jag har inte permanentat eller blekt slingor när jag varit på smällen. Men färga tror jag inte är några problem.
Jag har inte permanentat eller blekt slingor när jag varit på smällen. Men färga tror jag inte är några problem.
Jag med, när jag läste det igen!
Ninnis: Härligt med ett bra hälsosamtal och att det var en bra BM.
Villemoa o Dfk: Håll i hatten, det verkar storma rejält i era trakter !
Någon mer som har storm? Blommis?
Villemoa: Såklart du inte har några känningar, det är länge till den 18:e
Supersmarriga recept önskar jag med, om de bara inte är så komplicerade. Jag är en katastrof i köket, men jag gillar go'fika
Fru Bygg: Skönt att du är lite piggare. Ta hand om dig!
Heja Ingis!! Respekt till dig som orkar ut och SPRINGA efter jobbet. STARKT jobbat!!
till alla, ingen nämnd, ingen glömd!
Eller piggare Fru Bygg, lite bättre iaf. Hoppas tröttheten ger med sig.
Jag känner själv astt jag skulle kunna sova hur mkt som helst, men ändå så är jag inte utvilad. Fan vad pestigt det är.
Jag ska iaf på kinesiologi och göra en balansering imorgon. Har aldrig gjort det, men har blivit rekommenderad av flera stycken nu att gå till den här "mirakelmannen" som hjälpt många hantera stressyndrom och livskriser där kroppen börjar säga ifrån.
Fjällbruttan, visst är du en anhängare av kinesiologi? Har för mig det...
Nej, jag har tyvärr inte det. Tror det är nåt humbug, men kanske jag ändrar mig efter imorgon
http://www.kinesiologi.se/kinesiologi_och_kinesiolog.asp
Åh vad mysigt med trådträff i Blomhuset Önskar jag kunde komma... Adventsträff blir nog svårt för mig. Sommarens planer har vi inte smidit ännu. MEN, det blir förmodligen inget RU för oss. En släkting har köpt lägenhet i Bulgarien, vid havet nånstans, som vi kan hyra/låna relativt billigt. Så vi har föreslagit för våra släktingar där i Ru att de ska försöka komma dit också, så träffas vi och umgås 2 veckor där istället. För att göra något annat för en gångs skull. Men ändå skulle flickorna få prata sitt andra modersmål och få umgås med farfar och plastfarmor och plastkusinen. Jag har aldrig varit i Bulgarien, och jag vill gärna dit. Om det dessutom finns hav och sandstrand så är ju lyckan total för kidsen!
Ja, Hvidis, hur är läget undrar jag också.
Lanovia, hoppas maken mår bättre. Men det är nog bra om han börjar gå och prata med honom om sin panikångest. Verkar han främmande för det?
Jag tycker nästan lite synd om min karlskrutt, det är nog tur att han är på behörigt avstånd från Ingis o Bruttan, för annars hade han varit blåslagen och lemlästad till oigenkännlighet
Men liiiiiiite skönt är det att se synen framför sig, när han är som odrägligast, när ni ger er på honom, he-he-he...
*prata med NÅGON