Jag söker nya vänner i Gbg!
Ja eller jag håller på och skriver sista inlämningen nu i helgen sen ska det va klart :) Börjar en roligare kurs i veckan iaf så då kommer jag nog ha mer ork :)
Ja eller jag håller på och skriver sista inlämningen nu i helgen sen ska det va klart :) Börjar en roligare kurs i veckan iaf så då kommer jag nog ha mer ork :)
Vad jag vet nu så kan jag båda dagarna iaf :)
Ursäkta! Mådde inge bra alls och får helt enkelt säga att jag har tappat bort tidsbegreppet :S Låg väl för det mesta och sov hela dagen i går och trodde att det var tisdag :(
Vaknade i dag och trodde det var torsdag. Ska dock gå till vårdcentralen och kolla upp vad det är för fel på mig i dag :P Är så yrslig att jag svimmade här om dagen och är i allmänhet trött hela tiden.
Så förlåt för att jag inte ens hörde av mig innan :/
Vill jätte gärna ta en fika med alla så snart som möjligt :)
Nu börjar jag må lite bättre :)
Uppenbarligen var det bara stress sa läkaren men nu har jag tagit det lugnt och försökt hinna ikapp lite så det känns mycket bättre :) Har bestämt klänning och troligen bestämt ring nu också (ska kolla på ringen en gång till nästa vecka innan jag bestämmer mig).
Hoppas allt är bra med er :)
Oooh, vad blev det för klänning? :D
Det blir en kina klänning för mig (vill lägga lite mer på ringen istället) men det blir en kopia av San Patrick Premier. Bilderna som finns på nätet ser nästan lite tråkiga ut jämfört med hur den ser ut i verkligheten. Provade orginalet nu för 2 veckor sen och är jätte nöjd :) Nu ska man bara välja kinasida som ska få göra den ;)
Låter väldigt fint :) Provade halterneck men det passade inte mig alls :/ Tycker dock att det är jätte snyggt!
Tack :D Känner mig väldigt nöjd :) Älskar överdelen ^^
Nu var det ett tag sen jag var inne igen. Jodå nu har det börjat lugna ner sig. Hade ett prov och en inlämning förra veckan men jag klarade det så nu är det bara en inlämning eller ett prov i veckan iaf :)
Hur mår alla andra här inne då?
Nu är jag tillbaka igen också. Har haft så fullt upp i skolan igen. Nu borde det dock vara lugnt 2 veckor iaf :)
Jag tror jag kan dom flesta dagarna framöver nu.
Jag lägger till er jag med då :) (min mail börjar med norsken så att ni vet vem det är ;) )
La till dig :)
Så som det ser ut nu kan jag också på fredagen :)