-
Ja det får du göra :) Vart är kursen?operfekt skrev 2010-11-07 17:32:00 följande:Åh, skönt att se om att jag inte är ensam om att vara sen! Jag började övningsköra med sambons pappa, Men nu kör jag med sambon.. Kan ju se om intensivkursen är bra så kan jagju tipsa om den :)
-
Hmm, ja med dom datumen är det väl torsdagen den här veckan som fungerar bäst för mig. Pappa kommer hit 12-14/11 så då kan jag tyvärr inte alls :/ Men antingen torsdagen eller efter 17-18 när du har intensivkursen :)operfekt skrev 2010-11-07 17:27:28 följande:Åh, så snäll du är! Har varit kaos på jobbet i helgen, så har knappt suttit vid datorn, inte orkat.. men passar på att skriva nu när jag väntar på att marängerna i ugnen ska bli klara :) Såå, jag är ledig 11-14/11 sen har jag intensivkursen 15/11-26/11, då kan jag väl efter kl 17-18.. Ni kan ju kika när det passar för er? Ska bli kul att ta en fika och träffa er! :D
-
Hmm, ja jag är inte så insatt i fik inne i gbg eftersom jag är ganska nyinflyttad så vet ni några bra fik som har öppet lite senare så spelar det kanske ingen roll vilken dag man tar?wiii skrev 2010-11-07 19:42:20 följande:På torsdag jobbar jag lite senare, så då kan jag vara i stan (på terminalen) tidigast 18:30. Veckan därefter kan jag något tidigare alla dagar utom torsdagen.
-
Hmm, okej jag är ju kass på gbg i allmänhet så när det här fikat blir av skulle jag uppskatta om någon kan möta upp mig på centralen *rodnar* :Pwiii skrev 2010-11-07 20:14:54 följande:Sweet (i närheten av brunnsparken) har öppet till 21, annars har jag inte jättebra koll heller på ställen som har öppet länge, jag och de vänner jag har i gbg är riktiga vanemänniskor när det gäller fika och går typ alltid till samma ställe :P
-
Va bra :D Min buss går också dit och jag hittar väl i Nordstan och till kungsgatan eller något liknande :P Mitt lokalsinne är helt värdelöst!wiii skrev 2010-11-07 21:33:55 följande:Inga problem :) Min buss går till NIls Erikssonterminalen (centralen) så vi kan mötas där, sen är det gångavstånd till Brunnsparken om vi ska fika där omkring, annars har jag koll på bussar och spårvagnar om vi väljer nåt annat ställe :)
-
Haha nej det är ju inte alltid så lätt för nyinflyttade ;) Och eftersom jag bor i Nödinge är det ju inte så ofta som jag är inne eftersom jag har både jobb och skola för tiden..wiii skrev 2010-11-08 07:01:05 följande:;) Göteborg är ju inte helt lätt att hitta i heller, men jag har lyckats lära mig hyfsat, bott på 4 olika ställen i stan, och hade innan ett jobb som gjorde att jag åkte runt över hela Gbg, det hjälpte. :)
-
Operfekt: Ja de har ju träffat honom och han är godkänd ^^ I början tyckte väl mamma att han kanske var lite gammal (10 år äldre) men nu har hon inge problem med det längre. Får se hur det går på fredagen, blir säkert bra :)
Okej men kungälv är ju nära och bra :D Får se om det kanske blir en sån för mig också efter bröllopet. Fick veta att min utbildning är klar 2 veckor efter bröllopet så jag ska försöka att kanske plugga in 3 veckor eller så. Får se hur stressigt det blir framöver.
Haha, va bra att det inte bara är jag som har dåligt lokalsinne :D Hahaha! Ja det där mobilen vet jag allt om, skulle på jobbintervju och fick gå med mobilen i handen för att hitta ^^
Ja för mig spelar det nog ingen större roll om det blir torsdag eller om det blir nästa vecka. Bara jag vet någon dag innan så att jag kan ringa flexpolen och säga att de inte kan ringa in mig.
-
Hej :) Jodå det är bra :) Hur är det själv?pilla81 skrev 2010-11-08 15:07:24 följande:De va rtt tag sedan man va inne hoppas att alla har de bra ?kram på er =)
-
Oj lyckades missa inlägget när jag kom hem från jobbet :PSnöbjörk skrev 2010-11-08 11:44:53 följande:Jag följer också gärna med och fikar. Jag har haft fullt upp den senaste månaden så jag har inte varit inne så mycket här på BT och bröllopsplaneringen har legat lite i vila. Men nu när tentaveckan är slut och de nya kurserna har kommit igår har jag mer tid över. Det ska bli roligt att träffa er och kunna prata bröllop med andra som också planerar. Än så länge är våra bröllopsplaner hemliga så det är bara min sambo jag kan prata med om bröllopet. Förra veckan bokade vi både kyrka och festlokal så nu känns det som vi kommit en bit i bröllopsplaneringen. Kyrkan är den kyrka där jag är konfirmerad och vars ungdomskör jag var med i när jag var mellan 10 och 14, så det känns väldigt roligt att också få gifta sig där. Festlokalen är en hembyggsgård som ligger väldigt fint på "landet" med naturen nära. Vi gifter oss den 1 oktober så jag hoppas att naturen skiftar i fina färger då.
Kul att du vill med :) Några av tiderna ovan som passar dig?
-
Hmm, vad sägs om måndag då?