-
yesJessan83 skrev 2010-11-14 15:37:47 följande:Är det imorgon?
-
Kan försöka lägga ut nån mer bild på mig under kvällen :P Bilden jag har här är från balen med uppsatt hår och så :P Brukar sällan ha uppsatt annars.operfekt skrev 2010-11-14 17:42:49 följande:Jag har ju också bild, men nu har jag lugg :) Jag är ganska kort och kommer ha grå vinterjacka och jeans eller leggins, kanske en mörkturkos halsduk, beror på hur kallt det är :) Kanske är bra att veta hur många det blir så vi vet hur länge vi ska vänta på eftersläntrare :) Så kul det ska bli att träffa er! (dags att ha kalasfika för sambon, har bakat cookiebrownies, white chocolate and nut cookies och marängtårta med daim, det ska bli gott! :D )
Åååh va gott ^^ Ska göra lite cupcakes imorn ^^
-
Va tråkigt att så många inte kan :/ Men det blir ju säkert flera tillfällen :)
-
Ja för mig spelar det ingen större roll när vi tar det. Min syster är här och hälsar på några dagar och åker onsdag morgon men det är väl allt. Och hon får klara sig med min blivande om det blir något imorn ;)
-
Haha ja vad säger du operfekt, ska vi ta en fika själva eller ska vi vänta in dom andra? Verkar nästan som om det bara är vi kvar :P
-
Ja för mig spelar det ingen roll, hon bara väntar på att jag ska lämna henne själv med the sims ;P Så jag kan tänka mig att åka in ett tag imorn om det är så :)
Men som du säger kan vi kanske ta det tidigare då isf :)
Men du kan bestämma. Som sagt spelar det ingen större roll för mig :)
-
Yay nu är vi 3 iaf och en av oss hittar till några fik!
Vart sa vi att vi skulle träffas btw? någonstans på centralen iaf men bestämdes det något specifikt ställe?
-
Hmm, finns det flera?
-
Haha TACK! Har ju varit där några ggr men aldrig tänkt på vad som ligger vart :PAmor in aeternum skrev 2010-11-15 14:58:35 följande:Bra fråga Jag kan tyvärr inte följa med idag även fast att det hade varit kul.. men om jag minns rätt så har du skrivit att du bor i Nödinge och då antar jag att du kommer att ta 403:an in till Nils Eriksson terminalen. Jag tror att pocketshopen som de andra och ni menar ligger på Centralen.. förvirrande, men bussen och tågen stannar i "samma" byggnad men har två olika namn. Iaf.. från bussterminalen så går du bara rakt fram.. (förbi lindex, burger king, pressbyrån etc) gå bara rakt fram hela tiden och sen så kommer du att se pocketshopen, den ligger på ett hörne precis innan du går ut på drottningtorget, tror att pocketshopen ligger mitt emot en pub/restaurang. www.centralengoteborg.se/UserFiles/1/image/Ka... Ni ska till ställe 9! Lycka till!!!
Synd att du inte kan följa med i dag men det blir säkert flera tillfällen :)
-
Ja jag håller med operfekt :)
Jag kan nog lite när som framöver också. Har ett prov nästa onsdag så helst inte tisdagen då jag tror jag kommer behöva kvällen till det. Men det går ju alltid om det nu bara är det som fungerar för resten.