• Runi

Jag söker nya vänner i Gbg!

wiii skrev 2010-11-08 21:25:07 följande:
    Funkar för mig :) Då kan jag efter 17:30!
    Jag kan nog också vid den tiden. Tror min m2b ska spela in lite då så då får jag t.o.m. skjuts :D haha
  • Runi
    wiii skrev 2010-11-09 09:44:53 följande:
    Ska vi säga kl 18 på måndag då kanske? :D
    Ja men det kan väl bli bra? 
  • Runi
    Motorbruttan skrev 2010-11-09 20:02:53 följande:
    jag skulle oxå villa kunna haka på men jag slutar 18:00 i kungsbacka, så jag kan vara vid gbg C strax innan 19 på måndag.
    Ja för mig spelar det ingen större roll när det blir. Upp till dom andra som ska upp dagen efter :P
  • Runi
    Motorbruttan skrev 2010-11-09 20:02:53 följande:
    jag skulle oxå villa kunna haka på men jag slutar 18:00 i kungsbacka, så jag kan vara vid gbg C strax innan 19 på måndag.
    Kan du tidigare någon annan dag i veckan eller jobbar du så varje dag? :)
  • Runi

Ja för mig fungerar måndag bäst men jag kan onsdag också om det är så :)

• Runi

Ja nu blev det lite ändrade planer hos mig med. Min syster fick för sig att hon skulle komma och hälsa på så hon kommer imorn och åker igen onsdag morgon så då passar nog onsdagen bäst för mig med :) Då kanske man kan träffas lite tidigare också?

• Runi

Ja men då kan vi ju se vad ditt schema säger så kanske man kan "boka" onsdagen? Verkar ju som om alla kan då eller har jag uppfattat det fel?

• Runi

Hmm.. Ja vad gör vi nu då?

Jag kan fortfarande på måndagen om det är så att inget annat funkar. Min syster får stå ut med min blivande man ett tag isf ;)

• Runi

Ja jag är på så länge nån möter upp mig på centralen ;)

• Runi
    wiii skrev 2010-11-14 11:35:15 följande:
    Blev det inte kl 19 för att Motorbruttan skulle hinna komma från jobbet? Ses uanför pocketbutiken på centralen kanske? Så får vi kommapå något bra så att vi känner igen varandra :P
    Det låter som en ide ;) Ja mig ser man ju en någorlunda bild av och jag kommer troligen ha min bruna vinterjacka, svarta stövlar och leggins med något till :P 
Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!