• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • Runi

Ja för mig spelar det ingen större roll när vi tar det. Min syster är här och hälsar på några dagar och åker onsdag morgon men det är väl allt. Och hon får klara sig med min blivande om det blir något imorn ;)

• operfekt

Det spelar inte så stor roll för mig heller,
    har ju samma tider i två veckor till, men efter imorgon har jag
    lite mer koll iaf..
    Får se hur de andra känner =)

• wiii

Jag vill ju väldigt gärna träffa er, men förhoppningsvis kommer det fler chanser även om det såklart hade varit kul att vara med på första fikan. Men det känns som att det är upp till er som kan imorgon hur ni vill göra. :)

• Motorbruttan

Jag måste ev. oxå lämna återbud. Måste ev stanna hemma från jobbet med, farmor är dålig och måste ev köras till sjukhuset imorgon.

• Runi

Haha ja vad säger du operfekt, ska vi ta en fika själva eller ska vi vänta in dom andra? Verkar nästan som om det bara är vi kvar :P

• operfekt

Runi: Haha, det verkar nästan så! Jag kan fika vilket som, spelar ingen roll för mig, är ju ändå i stan :) (fast då kanske vi kan ta lite tidigare). Men om du har syster på besök så kanske det inte gör ngt för dig att skjuta upp det också? Nu sova, första dagen på kursen imorgon, är allt lite nervös! Men kikar här lite då och då under morgondagen :)

• Runi

Ja för mig spelar det ingen roll, hon bara väntar på att jag ska lämna henne själv med the sims ;P Så jag kan tänka mig att åka in ett tag imorn om det är så :) 

Men som du säger kan vi kanske ta det tidigare då isf :)

Men du kan bestämma. Som sagt spelar det ingen större roll för mig :)

• operfekt

Åh, men då kör vi på fika då :) Ska vi säga 18, så är jag någorlunda säker på att jag kan vara där :) Lite kul att vi två som inte hittar ska fika, men vi hittar säkert ngt fik, haha :) Ska bli kul att ses!

• Snöbjörk

Jag kan fortfarande komma och kl 18 passar bra för mig. Jag känner till en del fik så något som passar ska vi nog hitta. :)

Jag kommer att ha håret i toffs, glasögon, svarta byxor och vitsvart jacka.

• Runi

Yay nu är vi 3 iaf och en av oss hittar till några fik! 

Vart sa vi att vi skulle träffas btw? någonstans på centralen iaf men bestämdes det något specifikt ställe?

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!