• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • Runi

Ja nu blev det lite ändrade planer hos mig med. Min syster fick för sig att hon skulle komma och hälsa på så hon kommer imorn och åker igen onsdag morgon så då passar nog onsdagen bäst för mig med :) Då kanske man kan träffas lite tidigare också?

• operfekt

Runi skrev 2010-11-11 16:37:51 följande:
    Ja nu blev det lite ändrade planer hos mig med. Min syster fick för sig att hon skulle komma och hälsa på så hon kommer imorn och åker igen onsdag morgon så då passar nog onsdagen bäst för mig med :) Då kanske man kan träffas lite tidigare också?

Jag kan nog först vid 18 i vilket fall, fast får väl reda på det på måndag när jag får schema över hur jag ska köra & så.. om det bara är teori vid dator eller så
    kan jag ju säkert gå tidigare =)

• Runi

Ja men då kan vi ju se vad ditt schema säger så kanske man kan "boka" onsdagen? Verkar ju som om alla kan då eller har jag uppfattat det fel?

• planeringsdax

jaaa fika jag vill också med om man får

• operfekt

Runi: Jaa, men det låter ju bra! Att vi bestämmer mer exakt tid på måndag kväll bara..

planeringsdax: Klart du får! Som det ser ut nu blir det på onsdag, tid vet vi inte riktigt än =)

• Motorbruttan

Fick just reda på att jag ska jobba kväll på onsdag 17/11 så jag kan tyvärr inte den dagen :(

• Runi

Hmm.. Ja vad gör vi nu då?

Jag kan fortfarande på måndagen om det är så att inget annat funkar. Min syster får stå ut med min blivande man ett tag isf ;)

• Motorbruttan

Måndag vid 19 skulle funka bäst om vi tar det i veckan som kommer.

• operfekt

jag kan ju höra med sambon, tror inte han tar illa upp egentligen,
    ska höra med honom =)

• wiii

Men det är väl klart att du ska få fira sambons födelsedag Operfekt!

Det är nog tyvärr så att det kan vara svårt att hitta en dag som alla kan, det är min erfarenhet iaf så fort man är fler än 3-4 st. 

Det får väl bli den dag då flest kan vilket verkar vara onsdag om jag fattar rätt? Så får vi väl fika snart igen när Motorbruttan kan? Säg gärna emot om ni tycker att jag är galet ute :)

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!