• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • Runi
    wiii skrev 2010-11-14 11:35:15 följande:
    Blev det inte kl 19 för att Motorbruttan skulle hinna komma från jobbet? Ses uanför pocketbutiken på centralen kanske? Så får vi kommapå något bra så att vi känner igen varandra :P
    Det låter som en ide ;) Ja mig ser man ju en någorlunda bild av och jag kommer troligen ha min bruna vinterjacka, svarta stövlar och leggins med något till :P 
  • Runi
    Jessan83 skrev 2010-11-14 15:37:47 följande:
    Är det imorgon?
    yes
  • operfekt

Jag har ju också bild, men nu har jag lugg :) Jag är ganska kort och kommer ha grå vinterjacka och jeans eller leggins, kanske en mörkturkos halsduk, beror på hur kallt det är :) Kanske är bra att veta hur många det blir så vi vet hur länge vi ska vänta på eftersläntrare :) Så kul det ska bli att träffa er! (dags att ha kalasfika för sambon, har bakat cookiebrownies, white chocolate and nut cookies och marängtårta med daim, det ska bli gott! :D )

• Runi
    operfekt skrev 2010-11-14 17:42:49 följande:
    Jag har ju också bild, men nu har jag lugg :) Jag är ganska kort och kommer ha grå vinterjacka och jeans eller leggins, kanske en mörkturkos halsduk, beror på hur kallt det är :) Kanske är bra att veta hur många det blir så vi vet hur länge vi ska vänta på eftersläntrare :) Så kul det ska bli att träffa er! (dags att ha kalasfika för sambon, har bakat cookiebrownies, white chocolate and nut cookies och marängtårta med daim, det ska bli gott! :D )
    Kan försöka lägga ut nån mer bild på mig under kvällen :P Bilden jag har här är från balen med uppsatt hår och så :P Brukar sällan ha uppsatt annars. 

Åååh va gott ^^ Ska göra lite cupcakes imorn ^^

• wiii

J***ar! jag måte lämna återbud om imorgon :( bilen har brakat ihop så jag måste försöka hitta nån lösning på det efter jobbet imorgon...Men jag följer med nästa fika, får se till att det blir snart :)

• Jessan83

Hänger oxå gärna på nästa gång, ligger ju sjuk nu =(

• Runi

Va tråkigt att så många inte kan :/ Men det blir ju säkert flera tillfällen :)

• operfekt

Ja, väldigt tråkigt, vi ska inte köra senare i veckan då,
    eller ska vi ta vi som kan så planerar vi in en ny snart igen?
    Har inte så stor koll på vilka som kommer, ska läsa tillbaks i tråden & se.
    De som anmält intresse och inte "avanmält" sig än är:

snöbjörk
    runi
    operfekt
    motorbruttan
    planeringsdax

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!