• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • pilla81

De va rtt tag sedan man va inne hoppas att alla har de bra ?

kram på er =)

• Runi
    pilla81 skrev 2010-11-08 15:07:24 följande:
    De va rtt tag sedan man va inne hoppas att alla har de bra ?kram på er =)
    Hej :) Jodå det är bra :) Hur är det själv? 
  • Runi
    Snöbjörk skrev 2010-11-08 11:44:53 följande:
    Jag följer också gärna med och fikar. Jag har haft fullt upp den senaste månaden så jag har inte varit inne så mycket här på BT och bröllopsplaneringen har legat lite i vila. Men nu när tentaveckan är slut och de nya kurserna har kommit igår har jag mer tid över. Det ska bli roligt att träffa er och kunna prata bröllop med andra som också planerar. Än så länge är våra bröllopsplaner hemliga så det är bara min sambo jag kan prata med om bröllopet. Förra veckan bokade vi både kyrka och festlokal så nu känns det som vi kommit en bit i bröllopsplaneringen. Kyrkan är den kyrka där jag är konfirmerad och vars ungdomskör jag var med i när jag var mellan 10 och 14, så det känns väldigt roligt att också få gifta sig där. Festlokalen är en hembyggsgård som ligger väldigt fint på "landet" med naturen nära. Vi gifter oss den 1 oktober så jag hoppas att naturen skiftar i fina färger då.
    Oj lyckades missa inlägget när jag kom hem från jobbet :P

Kul att du vill med :) Några av tiderna ovan som passar dig?

• wiii

Jag ses nog gärna nästa vecka, det går bra på torsdag också om det passar andra bättre, men helst början av nästa vecka så behöver det inte bli riktigt lika sent, jag har ju en bit hem sen efteråt också och börjar jobba tidigt på fredag:)

Roligt att du vill med Snöbjörk!

• Snöbjörk
    Runi skrev 2010-11-08 16:21:41 följande:
    Några av tiderna ovan som passar dig?

Jag kan alla kvällar denna vecka och i början av nästa vecka. Jag är bortrest torsdag till söndag, 18/11-21/11. Har föreläsning till 17 på torsdag, men de andra dagarna slutar jag 15 eller tidigare.

• wiii
    Runi skrev 2010-11-08 20:10:03 följande:
    Hmm, vad sägs om måndag då?
    Funkar för mig :) Då kan jag efter 17:30!
  • Runi
    wiii skrev 2010-11-08 21:25:07 följande:
    Funkar för mig :) Då kan jag efter 17:30!
    Jag kan nog också vid den tiden. Tror min m2b ska spela in lite då så då får jag t.o.m. skjuts :D haha
  • operfekt

Måndag blir bra, har ingen aning om när jag är klar på körskolan då,
    men borde kunna vara i gbg senast 18 =)

• wiii
    operfekt skrev 2010-11-09 09:26:51 följande:
    Måndag blir bra, har ingen aning om när jag är klar på körskolan då,men borde kunna vara i gbg senast 18 =)
    Ska vi säga kl 18 på måndag då kanske? :D
Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!