Välkomna till Tivoli Empatia!
Hallå i tråden! Nu har jag läst en 12-15 sidor och det får nog räcka som ikappläsning. Något stort som hänt de senaste tre veckorna som jag missat?
Klockarbol - men herregud vilken kollega! Stackars dig! Det hade ju inte spelat någon roll vad du hade sagt förmodligen. Skäms hon inte idag?
PB - Håller tummarna för att det går vägen! Låter som mycket på en gång! kram!
Piggelin - Fy vad mycket jobbiga saker som hänt kring dig de senaste månaderna. Hoppas att du fyllt på din dos av hemskheter för en rejäl tid framöver. När det dags för BF? Så spännande att det snart är dags igen! Ang storleken på A tror jag inte du behöver vara orolig så länge allmäntillståndet verkar vara bra och att hon äter och har energi. De flesta barn växer väl lite i perioder får jag för mig. Matilda är ju ung i samma ålder och har 92-98 i stlk. Tror faktiskt att hon kan ha samma vineroverall som förra året oxå.
Muggles - Hur har det gått för dig? Har tänkt på dig och undrat när det var dags för ditt VUL. Har du gjort det ännu?
Snaily - Grattis till finfint UL! Kul att ni fick så bra bilder! Det blev verkligen tydligt att det är en liten bebis därinne nu va?! Minns de supertydliga 3d-bilderna på Iris i galleriet, det är så häftigt att det går att få så fina bilder!
AM - Lunch med drottningen - vilken grej! Säkert en kul erfarenhet! Nu har jag ju inte träffat dig IRL men jag har fått uppfattningen om att du är en tjej med stil naturligt och sådana lyckligt lottade brukar kunna se snygga ut i det mesta! Satsa på nåt klassiskt!
Kiki - Grattis till sonen! Beklagar däremot det taskiga bemötandet du fick under förlossningen. Trist! Men så skönt att det gick bra med din lilla guldklimp!
Finns säkert mer som jag glömt att kommentera, är ff lite trött. Det är det tråkiga med att komma hem från sem - komma in i rytmen och jobba ifatt sig... Men men, det är ju I-landsproblem