Välkomna till Tivoli Empatia!
smint: När jag var liten hade jag en adventskalender (broderad) med godis 6 dagar i veckan och paket på söndagar Vill ni inte ge godis så kan man ju, om man vill ha en kalender, ha små russinpaket eller liknande på. Finns pyttesmå bland barnmaten i 'min' affär, har jag sett... Men det går nog lika bra att vänta ett år eller två.
Sweet: Härligt det låter med en jul hemma, istället för en stressig jul med jetlag och flänga hit och dit! Hoppas det går bra för din väninna, med tumören (var det väl...?)
Porchez: Underbart att du mår bättre nu (bortsett från febern då, krya på dig!) Vet också vad träligt är, även om det inte används så jätteofta...
Snaily: Säger också LYCKA TILL, så att det är gjort i alla fall
Lappis: Fasen att det tar så lång tiiiid i kön... Önskar er ett jättesvisch framåt, för plusvågen som vi önskade oss har kanske inte gett resultat än.
September: Hoppas du får tag på läkaren!
PB: BRA GJORT att boka en tid, hoppas du får träffa en jättebra läkare!
BS: Otäckt med din släktings pappa...
Fru E: Heja dig, tråkigt att du får så mycket "skäll" i ditt jobb. Imponerad att du orkar, jag har litet svårt att klara när folk är arga på mig, skulle nog krypa in under täcket och gråta över det för jämnan ungefär...
Nej, om jag skulle ta och börja fixa i ordning mig och lillkillen. Vi hade en diger planering för dagen, men första halvan av dagen som involverade ett besök sprack när den vi skulle besöka var sjuk...