Välkomna till Tivoli Empatia!
På de två timmarna det tar till stan ska jag nog hinna smsa någon! Eller flera!
Jag har helt missat den där pepparkakssandwichen, undrar om den går att få tag på här...
Snorkis
Fin tatuering!
Snorkis
Fin tatuering!
Varför är BT så klåfingrig på mina radbrytningar?
AM
HEJA DIG imorgon kl 15!!
Mugglan
Du kommer helt klart slå något slags UL-rekord! Men det är ju superbra att de gör det så ofta så man har koll på vad som sker där inne.
Men äh - ska ignorera hennes kommentarer hädanefter.
Jaha, så var morgonens rapport alltså redan gjord! Här blir det inga barn gjorda! Födda alltså...
Börjat dagen med att bli väldigt irriterad på en kollega som skickade ett väldigt irriterande sms.
Tänk, nu är det jul igen!
www.merjuligavle.se/Bocken/Bockenkamera1/
Och jag har något att göra om dagarna medan jag väntar på bebisankomst...
Lappis
Glömde skriva det igår, vilken oförskämd tant som dök upp så himla sent hos dig!! På 8 dagar hinner man ju tro en hel massa saker!!
Minst sagt fräckt av henne...
*stänger dagens språklåda*
Idag är jag lite seg... trött och lite huvudvärk och undrar om jag har en förkylning på gång? Hellre det än vinterkräksjuka som jag hört ska härja nu. VILL INTE ha!
V 39+0 idag och jag har gått upp ett helt kilo på en vecka! Hoppas inte allt denna vikt satt sig på Ynglet bara... Jag har i alla fall inte börjat samla på mig en massa vätska, är inte svullen alls vad jag kan se själv.
BS
Lycka till med klossarna!
Aaaa, peppisar glömde jag ju nämna! Och lussisar!
AM
Kul att det gick bra med Yasuragi igår!
Undrar om det inte blir en KORT promenad idag, minus 23 grader... Fast så säger jag varje dag och så blir det en jättelång promenad ändå när jag väl kommer ut...
Telis
Jag gillar inte heller ordet mellis! (Men fortsätter hävda att mackisar (framför allt) betyder makaroner. )
Min bästa kompis familj använde ordet mellis hela tiden - och ibland hände det att mellisen bestod av "råmis" = kalvdans = gjord på råmjölk, där har ni den logiken...
Telis
Om du nånsin träffar min make är det bäst att jag ber honom hålla igen på -is-orden alltså.
(Sötis, då?)
Smulis är förresten en god efterrätt!
Jag höll mitt ord idag och gick en kort promenad. Inte för att jag fryser, men ansiktet fryser! Är dock SÅ glad över mina fantastiska Hestrahandskar - ull-liners innerst och sen ett par av deras fetaste tumskidhandskar. Det GÅR inte att frysa om händerna med det på.