• snaily

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hej!

Passar på att avlägga rapport och vinka till Cicci samtidigt!

(Jag är hemma som vanligt som ni förstår...)

• snaily

AM
    Ja tack!

Cicci

Inga som helst symptom! Förutom att jag sover lite sämre på nätterna, vaknar hela tiden, inatt drömde jag mardrömmar hela tiden.
    Men det betyder säkert ingenting.
    BF på måndag.  Fast egentligen idag om man räknar efter befruktningsdatum!
    Sjuksköterskeutbildning tycker jag låter som en spännande idé för dig, väldigt annorlunda mot vad du gör nu kan jag tänka mig!

• snaily

Jag tror er Nenne-dejt var bestämd till kl 14?

• snaily

AM
    Har fått en mobil av syrran men en till kan väl inte skada!

Cicci
    Inboxar dig ang en grej snart...

• snaily
    FruCicci skrev 2010-12-02 14:11:00 följande:
     kan du tänka dig mig förlösa dig? ha ha ha
    Japp, det kan jag faktiskt tänka mig tror jag! Men tyvärr tror jag inte du hinner klart utbildningen innan det är dags för mig att föda!
  • snaily

AM
    Du får gärna slänga med den där lilla kudden och det du skrev om förut, om du har det kvar.

• snaily

AM
    Vad bra!
    10:e tror jag förresten passar mig utmärkt! Nobeldag och allt. Fast då missar ju i och för sig hela nöjet på tv den dagen...

• snaily

Helt overkligt att folk börjar gissa Ynglets födelsedatum... jag har fortfarande inte fattat att hoan ska ut överhuvudtaget!

Nenne
    Vad härligt med er lugna natt efter Prickis sprutisar och att Nancy är så väluppfostrad och snäll också!

• snaily

Presentkalendrar, chokladkalendrar och gu vet allt - fanns sånt när man själv var liten? Jo, chokladkalender har jag ett vagt minne av att det fanns, fast inte i mitt hem gubevars! TVs kalender var det enda jag hade, vilket stackars barn jag var!

Jag har nyss köpt julklappar till systerdöttrarna - de enda klappar jag tänker köpa i år faktiskt! - och det blev några ytterst fåniga småsaker. Sen får de lite välgörenhetspresenter från Plan också och sen får det vara bra! *snåla mostern har talat*
    Förresten lätt att shoppa julklappar i den här byn då det bara finns en butik att välja på - bara att gå in och ta första bästa barnpryl så är det klart sen!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!