Nu gör jag ett tappert försök...
Vilken vecka det varit här - så mkt på en gång. Mugglan har jag ju messat med, så jag skrive rinte så mkt här mer än att det verkligen blev JUBEL härhemma i förorten allteftersom de goda nyheterna poppade upp. Såååå underbart!
Men stackars stackars det andra paret
Frullan - fy vad tråkigt & ledsamt med MF - skickar massa kramar!
Hattis - GRATTIS!! Åh, vad jag hoppas att det går vägen denna gången!
Snorkis - skönt med UL & vilken BRA BM! Underabart!
Page - KUL att se dig här
Snartis - grattis du med till plusset!
Tinga - beklagar sorgen ang din mormor. Min mormor gick bort 97 år gammal för nästan exakta ett år sen nu. Saknar henne mkt mellan varven, men samtidigt så var det verkligen "dags" för henne. Vad BRA att du & din bror var där samma morgon - sånt känns så bra att ha med sig senare.
AM - bra att du tar mannen din i hampan ang morgonrutinerna! Heja dig!
Vi kör samma som Tinga & Mugglan, lämnar/hämtar varannan dag & det funkar väldigt bra för oss. Den som hämtar åker hemifrån tidigt & den andre roddar allt med Amanda. Nu är ju iofs läget annorlunda sen lilleman föddes, eftersom jag är hemma, men de dgr som A är his dagmamman, så är det mannen som ordnar med allt ang A & även lämnar henne. De två dgr i veckan som hon är hemma, så är det han som fixar välling till henne innan han åker till jobbet, så kan lilleman & jag snarka lite mera.
Mugglan - verkligen en good point det där med vad vi överför för värderingar på våra barn, dvs vad de ser mannen/kvinnan gör hemma & tar med sig i sin generation!
Curling av vuxna män borde inte behövas tycker jag, även om det är grymmelätt att trilla i den fällan (jag med, mellan varven).
Ingen diksussion här hemma om vems jobb som är viktigast & ska man titta krasst på pengarna så vill jag minnas att jag fortfarande tjänar ett par tusenlappar mer än mannen, inte mkt, men dock lite mer.
AM - en HELT annan grej - bilden av ditt smycke som du klistrade in för ett tag sedan - vilket UNDERBART SMYCKE! Gör verkligen skäl för namnet SMYCKE!
Dags att posta innan det försvinner...