Välkomna till Tivoli Empatia!
Liten & Telis – jag var, precis som ni, inne på att har man bara en ho blir det besvärligt om man ska skala något eller hälla ut vatten, men den där lilla ynkliga hon är ändå inget vidare till sådant. Jag tycker isåfall att det skulle vara bättre med en lite större ho, där man kan ställa saker, men samtidigt hälla ut grejer ”bredvid”. Tror att det funkar bättre än en liten ho. Men som sagt, har man plats till två stora är det ju det allra bästa.
Muggles – Göta Petter; vilken dramatik! Tur att det inte verkar vara något vajsing. Och vilken superhelg ni verkar ha haft; både afternoon tea och middag lät verkligen supergoda. Kul att det blev så lyckat.
Piggelin – japp, mullvad var det här; har -8,någonting på båda ögonen. Jag ser typ 10 cm framför mig, sen är det bara blurr, så det första som händer på morgonen är att glasögonen åker på och det sista som händer på kvällen är att de tas av. Idag har jag faktiskt beställt sådana där månadslinser som man inte tar ut; tänkte testa och se om det funkar. Har vanliga endagslinser, men är t o m för lat för att använda dem, även om det inte är någon tvättning alls.
Cicci – aha, så Roffe heter samma som Puff! Det finns ju inga bilder av FruLlans barn i galleriet, så därför känner jag heller inte till deras riktiga namn. FruLlan – skärpning!
Snigeln – usch vad trist att det känns som att det går bakåt på insomningsfronten. Har tyvärr inga tips, men bidrar med mina sympatier iallafall. Kram!
Koko – vad skönt att Lillebrors mage är på banan igen. Piff & Puff är förresten i ungefär samma storlekskategori som Conny. Nu har ju de haft en annan resa än Conny, men det finns iallafall fler barn i samma storlek.
Oupsie – skönt att besöket på förlossningen var bra, och att du känner dig bättre nu.
Parnassia – skönt att du iallafall ser ljusglimtar, både i form av att det verkar gå på rätt håll med Lillas sömn, och att jobbet verkar bra. Värt att fira med bubbel! Kram!
Jag har en fråga också förresten, till Google-glada eller andra; var kan man köpa roliga dörrknoppar till garderober? Både Piff & Puff skulle behöva lite roliga sådana. Jag vet att Indiska förut hade färgglada sådana, med olika mönster på, men när jag kollade häromdagen hade de bara trista i metall. Någon som vet någon annan butik (eller webbutik) som kan tänkas ha sådana?