Kängu, Mycket intressant det du skriver om talet! Lillprinsen förstår alla uppmaningar han får och gör ju ljud och så när det är meningen att han ska svara och det är nog där min magkänsla kommit in att det inte är nåt konstigt. Men lite roligt blir det när barnen på dagis pussar honom och säger Hej då upprepade gånger och han inte svarar och de är tydligare och tydligare.
Snorkis, Ah, ja jag tänkte väl att de måste vara fejk! Tror du att en Mulberry håller bättre än andra väskor i skinn? Eg är det nog lite onödigt för mig att köpa en så dyr väska; den kommer ju ändå mest ligga i cykelkorgen liksom och väldigt få av de jag umgås med skulle förstå att den inte var från... tja Wedins eller nåt. Fast det spelar ju ingen roll om man själv är nöjd förstås.
Parnassia, Gud så duktigt av Stora! Förstår att både du och hon var stolta! Det måste jag skicka Prinsen att göra! (Fast hitta på en anledning att stå utanför, för det är lite långt om han ska gå själv dit)
Hattis, Grattis igen! Hoppas du återhämtar dig snabbt!
Liten, Tack! Jag hade gärna varit här mer och får passa på nu när jag för ovanlighetens skull vabbar!
Ore, Tack för tipset! Jag vet nog en och annan kollega som har gjort sig förtjänt av att få sin skärm vänd vid tillfälle!
Ska åka och handla mer blåbär idag. Vad finns det mer man kan ge? Får nog googla lite. Tänkte göra kokt potatis och fisk till lunch iaf. Majsvällingen gick ner, men väldigt motvilligt.