Halloj tjejer!
Jösses, så mycket som händer här inne på bara ett par dagar!!! Få se nu vad jag kommer ihåg.
FruE, Stort grattis och jag hoppas verkligen att plusset är här för att stanna den här gången! Önskar jag kunder snabbspola fram tiden fram tills där det gick fel sist och ett par dagar till, för jag antar att det kommer kännas lite bättre när den motsvarande dagen är passerad. Är iaf jätteglad för din skull!!
Start, Så skönt med ett bra RUL! Stort grattis även till dig! Min son var ju nästan 3 när lillebror kom och han hade inga problem att förhålla sig till att det var en bebis med okänt kön som skulle komma. Imponerande att du lyckats dölja grav ända fram tills nu!
Snorkis, Även jag har blivit jätteberörd av det som hänt er och varje gång det skrivs om S ser jag henne framför mig så som du har beskrivit att hon ser ut. Det glädjer mig iaf att ni har så fina grannar! Jag är ledsen för att ni fick åka in till FL för det lät verkligen hemskt, men hoppas att det kommer var lugnt länge nu och att detta gjort att ni får en bättre upplevelse på FL nästa gång.
Ore, Jag håller med dig. Grabbar skvallrar verkligen också! Kanske på ett lite annorlunda sätt, men ändock! Jag skulle gissa att ryktet om dig om gravid startat för att många numera har 2 år mellan barnen. Så det kanske finns nån som kommit fram till att du skulle kunna vara gravid för att det då blir ca 2 år mellan barnen utan att det har nånting alls med hur du ser ut att göra och sen har det bara rullat på (snacket alltså). Bara en gissning såklart.
Porchez, TACK för att du delar med dig om hunken! Så härligt att läsa och du låter så glad, KUL! Och gärna ÄNNU fler detaljer, tack!! Man sitter och drömmer sig bort om en svunnen tid och själv är det inte utan att jag ibland önskar att jag tagit för mig mer...
Tinga, Jag blev jättenyfiken på er goda förrätt med räkor och chili! Har du lust att skriva ner receptet? Här kör vi mest bara getost, getost, getost och så lite carpaccio nån gång. Behöver ny input...
Cicci, Din tågresa lät ju 7 gånger värre än att åka med barnen till Dubai mitt i natten! Hu!
Snartis och Mugglan, Hoppas verkligen ni blir sjukskrivna! Det låter ju inte som att det borde vara något snack om det, men man vet ju aldrig, sjukt nog!
Nenne, Jag har inte skrivit det på länge men du är så himla ROLIG! Jag log stort när jag läste vad du skrivit i söndags kväll när du var inne här själv. Och du, vi rödhåriga klär faktiskt ofta bra i laxrosa (som färgen kallas, även om det inte riktigt ser ut som laxfärg tycker jag)! En annan sak: ska du verkligen inte skriva en bok om att försöka bli gravid?! Nu med denna funktionen "visa endast" här på BT kan du ju jättelätt hitta alla dina roliga formuleringar! Det skulle helt säkert bli en bästsäljare! Det finns ju inte riktigt någon roligt skriven bok om eländet, så du skulle kunna sälja massor av böcker!!