Välkomna till Tivoli Empatia!
Rapport från den här sjukstugan: Puff hade 39.8 inatt, så idag blir det besök på VC på förmiddagen. Min gissning är öroninflammation, för det har det varit de senaste gångerna när han haft så hög feber. Hoppas vi får penicillin, för om en veckan åker vi till Gran Canaria.
Klockis - ojdå, vilken dramatik i ridhuset! Tur att det slutade lyckligt för alla parter. (Fast pappan kanske går runt med en blåtira idag - han har iallafall förtjänat en. )
PB - vilken sammanfattning!
Piggelin - låter som att ni verkligen är på g med planerna nu. Visst är det kul att få prova sin brudklänning?
Puff sover fortfarande här, så jag ska försöka jobba lite till. Det gäller att utnyttja de tillfällen som finns för att kunna skrapa ihop en någorlunda arbetsdag, även när man vabbar. Maken avlöser iallafall senare i eftermiddag, så att jag får några timmar på kontoret också. Har en del att hinna med den här veckan, eftersom det väntar semester sen. Ska dessutom vara ledig på fredag också, för att ta Piff & Puff på utvecklingskontroll på neo.