Välkomna till Tivoli Empatia!
JAg får uppenbarligen läsa in mig på Gemma! Alla verkar känna dig här - jag återkommer när jag förkovrat mig
JAg får uppenbarligen läsa in mig på Gemma! Alla verkar känna dig här - jag återkommer när jag förkovrat mig
Ja visst ja så var det ju! Men, Gemma - är du även "smygläsare" här eller dök du rakt in, så att säga? Välkommen hursomhelst
Jag blev lite sugen på att testa en "sittboll" istället för stol (Kokos tips)!
Izzie: mina shoppingfavoriter var nog de oväntade fynden. En brun matelasserad liten höstjacka till Hektor (så han och ppappa ser likadana ut ) samt en röd klänning till mig (lagom lång i en vanlig affär - overkligt för mig ). Och en glamourös shoppingbag i "fakey snakey" ...
Ore: kanske att en lite lyxigare pyjamas kan räknas som glamour-mys-plagg? http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/nattplagg/tommy-hilfiger-1017/mimi-pj-set-202843-32/
Ananrs tycker ajg ett välsittande "velour-träningsställ" aldrig är fel - med raka byxor och matchande huvsjacka
huvsjacka ... menar naturligtvis HUVA-jacka
Apropå glamour så är vi inne på sluttampen i den något försenade gästtoalettsrenoveringen ... Där blir det glamouröst så det förslår vill jag lova!
Enda smolket är att maken medan jag var i London ändrade mina tidigare instruktioner till hantverkaren angående vilken höjd spegeln ska sitta. Nu sitter den alldeles för högt (i förhållande till rummet och i förhållande till besökare som är kortare än 190 cm ...) Stackars hantverkaren blev alldeles olycklig - men det är ju inte hans fel. Funderar på att frysa inne presenterna jag köpte i london till maken ...
Jag blev själv väldigt sugen på den där Hilfigerpyjamasen jag länkade till ... men jag är för lång!
Hmm, gillar tanken på velourdress... *måste googla*