BS - jag som har återuppväckt intresset för simning måste ju höra om ni inte har någon ok simhall i närheten med kvällsöppet? Det är ju lite mer otillgängligt än andra träningsformer, men väldigt skönt ändå.
Igår blev det shopping efter jobbet, lustigt att det är så mycket lättare att hitta saker i andra länder. (I alla fall kändes det så igår.) Och det finns alltid mer underkläder, parfymer o bling bling i andra europeiska länder. Kanske måste shoppa lite sånt också.
Provade hotellets gym (nja) och pool igår - helt ok den senaste. Kulturkrock av större mått kändes det som när jag iklädd badrock i hotellets hiss - fick sällskap av två muslimska kvinnor i heltäckande slöjor o mask, och deras vidhängade man. Fast det var nog mest jag som kände mig "avklädd". (Kan ju nämnas också att hotellets bastuavdelning är delad herr o dam som jag förstod det - och där är badkläder förbjudet...)
Krya på er alla förkylda! Skickar lite virtuella tyska mirakelörter och aromterapier. (har fått en fin sov gott-sprej på hotellet att sprejas på kudden) - kanske vore nåt för alla morgonpigga småbarn med.