FruE - GRATTIS, och hugaligen vad jobbigt med denna väntan på säkerhet. KRAM! Önskar dig, och kanske ännu mer mannen, tålamod och välgång.
Har nog inte heller grattat Gosnosen till lilla stora tjejen. GRATTIS! Snusa bebishår och mys med lilla familjen!
AM och Cicci - urk för magsjukor, och nästan framför allt för magsjuka män. De blir verkligen jättedålig! Cicci - vetesjutton om jag ens hade gett mig ut att åka med sjukt barn. Knappt ens feber, det är jobbigt nog.
Bröllopsdagar - vi har ju som många andra 5-årig i år. Vad tiden går fort ändå. (Tycker det låter så länge när ni pratar 10 år tillsammans och så - och inser sen att vi själva gjort 8.
Här hemma intet nytt. Jobbet snurrar i 180, och när chefen undrar om jag klarar tempot och det inte är för mycket, så vet jag inte vad jag ska svara. Det är första gången jag gör mycket av det jag håller på med. Hur ska jag veta om jag hinner och klarar av det? Det känns väl som att det går, men jag vet ju inte vad jag missar. Nåja - än mår jag inte dåligt av det jag har att göra, och då är det nog ok.
En utflykt till svärmor i Falun över helgen satte sprutt på lillemans lust att gå. Från att gå några steg med hjälp vill han nu kuta överallt med bara ett finger att hålla i. upp o ner för trappor allra helst. Såå söt när han är i gasen. Så mycket vilja, så mycket babbel varav 0% förståeligt, men ändå så tydlig med vad han vill för det mesta. Måste nog passa på att suga i mig gos, för det lär inte vara länge till i det här tempot.
Mindre - är som hon är - aktiv och pysslig och irriterande och jobbig och älsklig och snäll och ... en typisk 3 åring kanske.