Välkomna till Tivoli Empatia!
Oms: grattis till dotterns framsteg, tror jag glömt skriva det!
PB: skit med födelsedagen När fyller du? Jag fyller också snart (och Piggelin innan mig och Frejis på samma dag som mig...). Min make är bra på mycket men någon överraskningsfixare av rang är han inte. Därför såg jag till att han visste att jag vill att han fixar ngt ställe för oss att övernatta på - resten fick han fria händer på. Så det har han gjort Och barnvakt har han också fixat Ibland får man hjälpa dem lite på traven...
Pengar är ju såklart ett problem som är svårt. Men ni var ju på restaurang när din son fyllde år väl? Kan du inte säga till din son att han och pappa får fixa en bokning på ngn trevlig restaurang åt er. Så kan de två partna sig, så kanske det blir av också? Som jag uppfattat din son så kommer han att se till att din sambo bokar ngt...
Jag känner inte heller för att ordna en fest. Jag hade stor fest både när jag fyllde 20 och när jag fyllde 30 men denna gången känner jag inte alls för det. Dels för att alla deltagare (nästan) har barn och ändå kommer att åka hem kl 23 för att orka upp dagen därpå Och dels för att jag är gravid och inte kan njuta av vinet/bubblet. Hade jag inte varit gravid hade jag ordnat ngt i stil med Lappis (men ost och vin känns ju sådär aktuellt nu...).
EA: skönt att du vet att allt såg bra ut efter ma. Då är det nog bara att vänta. Jäkla skittant!