• Telis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Jag tycker att Britta är snällare än Harriet iallafall...

• Telis

Snorkis, äsch, det är bara ett namn som en bekant har döpt sin dotter till. Och som jag tycker är taskigt.

• Telis

Ha, vad det är kul med dom där namnlistorna. Där kan man se att Rus namn faktiskt är dubbelt så vanligt som Prickens.

• Telis

Oupsie, nu har inte någon i våra släkter haft någon åsikt i namnfrågan men jag är rätt säker på att jag aldrig någonsin skulle välja ett namn bara för att någon annan ville det. Vilket jädrans trams rent ut sagt att det "måste" vara ett namn från varje sida.

• Telis

Jag tycker att det är så svårt att komma på fina namn så jag skulle aldrig ödsla fler än två namn på mitt första barn, man måste ju ha så att det räcker till resten också. Stackars Televinken får nöja sig med två.

• Telis

Blivande Fru L, klart att man kan bli mobbad ändå, fast han blir ju inte mobbad för att han har ett fult namn?

• Telis
    nennesjuttioåtta skrev 2011-01-20 21:36:19 följande:
    och så tog vi alltid fel beslut. Har han skitit? Ska vi byta? OK vi byter. Nybytt. BLLRLLRLLRLR vafaaasen. Det var itne så lätt för han sket ju alltid efter att han ätit men det kunde ju komma eftersläntrare men hur vet man att det inte var första laddningen som kom eller att det verkligen var den sista innan han ska äta igen? 
    Det är en rackarns tur att dom inte är så äckliga som dom blir sen.
  • Telis
    nennesjuttioåtta skrev 2011-01-20 21:39:28 följande:
    klockarbol, stackars Yngsta Du kunde gjort som makens föräldrar. Alla tre grabbar heter samma namn i mellannamn varav den yngsta heter det i förrstanamn. Jättekreativt. 
    Vaddå, heter han det två gånger?!
  • Telis

Tinga, Puffs namn kommer faktiskt inte så långt utanför listan.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!