Ja, enligt yr verkar det bli väldigt bra picknickväder Så jag antar att vi satsar på picknick, och inte något annat alternativ (bra att veta, så jag kan inhandla lämplig picknickmat under dagen...) Picknick nära lekparken funkar för mig, men lillkillen får stanna hemma för att leka med sin kusin och förhoppningsvis lära sig att alla leksaker i världen inte är hans...?
BS: Hoppas att de snart klurar ut vad som är fel, och att det är lätt att avhjälpa.
Koko: Ja, jag tycker också det är galet dyrt, och onödigt med en sådan blandare. Å andra sidan har maken inte sagt så mycket om mina "onödigt dyra" val. Dock tror jag att jag kommer ledsna på ljus från vattenkranen, och vilja byta. Vilket inte maken tror... Nåja, jag har 'fått igenom' i princip alla mina andra önskemål till köket - och övriga huset också för den delen - så vill han slänga pengar på en dyr blandare så kan han få det. Han är ganska billig i drift i övrigt, måste jag säga. Han har t.ex. ingen hobby som kostar pengar, utan ägnar fritiden åt att jobba. Eller möjligen fixa med våra bilar. Så han har nog tjänat in sin blandare några gånger om...