Liten: Grattis till försäjningen, och kul att det ändå blev litet "extra"
Fru E: Extra mycket solstrålar åt ditt håll så att ljuset blir ännu tydligare! KRAM!
Sweet: Det känns genast väldigt mycket bättre när man vet om en av fb-rekommendationerna...
BH-kupa: Jag kan ta en halvstorlek större Min kupstorlek luras dock litet, det brukar ofta bli C-kupa, och så stora bröst har jag inte egentligen... Däremot så är de väldigt "utsmetade", så A-kupa (som jag enligt måtten ska ha) sitter ungefär halvvägs in på bröstet, känns det som. Och inte runt om, som det ska...
Snartis, Vickan: G-kupa låter förskräckligt jobbigt, lider med er. För Snartis del så hoppas jag att det går som för mig, brösten blev snarare mindre när amningen kommit igång jämfört med graviditeten...
Hattis: Kan du inte länka klänningen? *nyfiken*
I övrigt så är det FREEEEEDAAAAAAAAAG!!!! Och det var aaaallldeles för länge sedan det korkades upp champagneflaskor här, så det är hög tid. Skål för helgen, för fint väder, för Prickens tänder, för Litens lägenhetsförsäljning, för att alla trådbebisar i magarna verkar må prima och allt annat som är värt att skåla för!
(What, bara 9 på morgonen? Vet inte vad ni pratar om )