September - skickar en påse tålamod. (Tror du behöver den mer.)
Åksjuka - har inga tips för småbarn. För egen del gäller att inte läsa/se på film i bil. Bussar är lite lättare. Fast på senare tid har jag märkt viss förbättring bara det inte svänger för mycket. Och det går bättre att läsa på min lilla telefon, än på makens iPad. Funderar över orsaken.
AM - skoj med lyxig gästtoalett! Tror vi får för lite bling hos oss, hoppas kunna (med mina mått mätt) släppa loss lite i vardagsrummet när vi väl ska fixa där i framtiden. Jag kanske kan få återkomma för att få tips på var vi kan hitta mattor, lampor och matsalsmöber som kan funka.
(Det tär lite på tålamod och psyke också, att ha ett stort rum med noll mysfaktor och som knappt används till något ännu mer än genomfart till trädgården och tvätthängning. Skulle kräva en massiv insats att få ordning på - men det har nedprioriterats till förmån för kök, tvättstuga och garage.)
Och för att tala om något lite kul (för mig i alla fall) - det verkar som om mitt företag får en kvinnlig VD. Hoppas det kan bli bra. Inte helt väntat med tanke på att vi just nu är 5 tjejer av 45 anställda.