nenne - skönt att du kom hem ok i alla fall. Vi skulle ju ha en traditionell spiskåpa, men sen svängde det om av någon anledning och det blev en
http://thermex.se/51-Yellow-Line/318-PRESTON---VERTICAL-600
Inte deras dyraste modell, som var vad maken föll för först. Men 26000 för fläkt kändes lite saftigt. Och den ovan såg helt ok ut och lyste bra när vi såg den på MediaMarkt. Vi tar 90-modellen, trots att spisen är 60. Hoppas att det blir ok. (Och så fick vi bra rabatt från killen i köksaffären i Falun...)
Idag kan alla hugade spekulanter hitta ett billigt barn i västerort. I alla fall om ni frågar mig. Fortsatt timvis med gnäll på natten och "kissnödig" utan att det kommer något (hon har ju redan fyllt blöjan). Morr! Sen när jag blir trött minns jag bara de eländiga stunderna igår när hon revs, slåss och drar ut håret med rötterna. Eller springer med myror i baken och vägrar lyssna trots att alla andra ungar är utslagna efter hinderbanan på gympan. Kanske hjälps inte humöret av att det är mörkt o regnar?
Nåja, dagens egognäll ska övergå i jakten på hantverkare. Vi har fått en som sätter upp första halvan av köket, nu måste vi bara få styr på klåparna som ska göra om golvet igen.
Snartis - fick du svar på era frågor? Jag tror att det lättaste är om maken tar ut föräldraledigt med kicken, eller om ni inte tar utt full tid med lillebror så tar maken tid där i stället ifall kicken ska till dagis.