-
Mja, jag tänker mig att han skulle få ett pendlarkort på Mälarbanan.snaily skrev 2011-03-15 20:23:05 följande:Du och maken skulle väl flytta med till Eskilstuna, hoppas jag.
-
På tal om påsk så har vi bokat en skiiiiiiiiiiiidresa i påsk!! Wiiiiihiiiiiiii!! Jag har inte åkt skidor på två år men i påsk, då j-vlar ska det klämmas lagg!
-
Nej, är det sant? Vad tråkigt, dom var ju verkligen experter. Jag kommer inte heller ihåg vad den hette så du ser där, du är inte ensam om minnesförfallet._koko_ skrev 2011-03-15 20:28:25 följande:Telis - Läste nyss att den stängt?? Och bara finns som webbutik nu? Men jag kan inte för mitt liv komma på vad den hette...
-
snaily, vi ska till Storlien.
-
I wish! Det är det bästa med svenska fjällen - att man har lite "bröder" och "systrar" där.Lapinette skrev 2011-03-15 20:32:58 följande:Telis - härligt med skidor. Såg en massa telisar när vi var i Romme. Maken blev lite konfunderad ett tag och trodde att det var du som var i backen .
-
BS, gör det ont fram på smalbenen? Om det gör för ont kan du sätta på Compeed om du har såna med dig, dom tryckavlastar lite. Kul att det har gått så bra i skidskolan för er alla!
-
Hur funkar dagiskön här i Stockholm? När får man reda på om och var man har fått plats om man sökt till i augusti? Och om man inte får sitt förstahandsval utan måste tacka ja till tex andrahandsvalet, står man ändå kvar i kön till förstahandsvalet då?
-
Tummar hålls, september! Men med dina symptom så tror jag att det ser alldeles utmärkt ut.
Snartis, grattis till en lillkille! Min favoritkombo. Fru E, ta,det inte för lugnt bara, det är bara nyttigt att röra på sig under ruvningen. Livmodern behöver få en bra blodcirkulation.
Tack för info om dagiskön, vi vill verkligen ha vårt förstahandsval så skönt att veta att man får stå kvar i kön! -
Fru E, jaha då läste jag galet. Jag fick för mig att du varken åkte motorcykel eller kunde göra dina ryggövningar under ruvningen. Sorry, jag läser ikapp på telefonen medan tevattnet kokar och då kan det bli lite hastigt och lustigt.
Härligt, Muggles!!
Försök, sweet, försök!! Du är såååå värd lite ledigt nu! -
Ett annat tips är att börja åka telis. Roligare, pjäxorna gör inte ont och dessutom blir man varm och go om fötterna.nennesjuttioåtta skrev 2011-03-16 21:41:51 följande:Har dock inget bra tips på hur du lindrar, Copmeed lät ju som en idé annars.