Fossing77 skrev 2011-02-04 14:07:36 följande:
Nenne - Det e jättetråkigt när den försvinner, speciellt denna gången eftersom jag inte planerar att ha fler småttisar. Men jag kanske får lust på en fyra nån gång om några år eller så. ;) Men så länge du låter honom suga så håller det säkert igång, även om det inte mättar så bra, så komplettera du med lite annat och gör båda delarna. :) Mina har ju varit så tråkiga så när mjölken inte varit så näringsrik längre så har de ätit och så har det kommit upp direkt igen och då är det liksom ingen idé att myssnutta heller.
Kul att nån annan har tjockisbebis ;) Elliot och Tristan vägde ganska exakt 4 kg när de föddes, Mira var en räka på 3,3 kg lilla plutt. Men dom har alltid tjockat på sig fort efter det. Min mjölk blir tunn fort, men så länge den funkar är det mer grädde än nåt annat ;)
jag hade ju tänkt amma tills han fyllde 1 iaf, fast det är ju skönt ifall han vill sluta än att jag måste sluta. Fast inte än! Hahah, tjockbebis it is! Fast han är ju lång också, borde vara 70 cm nu (69 sist), hälften så lång som farmor.