Välkomna till Tivoli Empatia!
Lappis: ja just nu kan han ta sin tilltänkta rökrock i sammet och stoppa upp den någonstans där solen aldrig skiner.
Lappis: ja just nu kan han ta sin tilltänkta rökrock i sammet och stoppa upp den någonstans där solen aldrig skiner.
BS: har för mig att 12-månaders mer är ett trevlighetsbesök på BVC. Vi fick välja själva om vi ville komma då minns jag. Och eftersom jag gillar att gå till BVC så valde jag det. Plus att vi gick dit någon månad senare för att vinka av BVC-tanten som skulle sluta (tyvärr, hon var bäst).
Härligt att Ada & Beda mår så bra som de kan!!!!
Undrar HUR tidig födsel han menar då, doktorn ...?
Annars sitter jag nu och skriver om upplevelser ... ostronprovning och skärgårdssegling. Blir rysligt sugen på båda sakerna ...
Ni har många bra poänger, PB & Fossing!
Jag kanske ändå var lite väl hård mot honom när jag påstod att han läser tidningen 45 minuter ... frukosten tar ca 45 minuter. Jag brukar hinna bläddra igenom förstadelen och sedan brukar det bli något gnöl hos något av barnen så jag snabbt avslutar frukosten och går iväg och fixar. Medan han gärna sitter kvar tills jag ibland måste påpeka hur mycket klockan är ... Han läser oftast alla delarna samt Dagens Industri - med eller utan barn i knät ...
Nåväl.
Roligare grejor! Nu har jag fått inbjudan till festligheterna i slutet av februari. Tyvärr har Silvia dragit sig ut evenemanget och isätllet ska prinseesan Magnusson närvara ... tror jag skiter i dagsaktiviteten och går direkt på jubileumsbanketten på kvällen. Klädsel: högtidsdräkt. Så uniform eller frack för tidningsläsaren och galaklänning för mig ... Hmmm, undrar vilken jag ska plocka ur garderoben ... Nämen, jag har ju ingen! Surprise. Så nu ska jag leta aftonklänning till 1,84 meters amazonkvinna.
BS: jag tror bara din laptop behöver en ny väska, sen kommer den uppföra sig igen.
Vad tror ni om denna - fast i mörklila, navy eller mörkcerise?:
Fast egentligen drömmer jag om frasande siden, meter efter meter ... i mörkgrönt med stenar ...