Välkomna till Tivoli Empatia!
Förresten: hittar du ett tupperwareparty så vill jag följa med! Behöver en ny ostkupa då min man - som går i lära för att sköta hushållet - diskade den gamla i diskmaskinen trots ett trettiotal varningar.
Förresten: hittar du ett tupperwareparty så vill jag följa med! Behöver en ny ostkupa då min man - som går i lära för att sköta hushållet - diskade den gamla i diskmaskinen trots ett trettiotal varningar.
Någon som behöver en amningskudde modell grande /(med snyggt beige avtagbart/tvättbart tyg)? Tänker dock inte skicka den på posten utan den får hämtas vid ev köp.
Jag vill gå på Tupperwareparty hos Lapinette! (fast vore ett kul tema på trådträff - vi kan kombinera med ost och vin) Eller gärna få Tupperwaretjejens namn och nummer så jag kan köpa en ostkupa!
Smint: jag har inboxat dig om en grej!
Smint: man måste länka till eller lämna receptet när man nämner såna fantastiska godsaker!!! Vill ha!
För er som vill ha lite elak komik så här på en tisdag rekommenderar jag detta klipp: http://tv.gawker.com/5735192/watch-ricky-gervais-extremely-uncomfortable-golden-globes-monologue
Cicci: skönt ändå att det bara är Mumintroll som hotar er på nätterna. De är ju ganska snälla - om det nu plötsligt skulle finnas något där, alltså.
Var ÄR alla idag? Är det Mumintrollet som tagit dem?
Fast nu ska vi inte vara så hotfulla mot Mumintroll tycker jag - tänk på att Snorkis är här någonstans. Hon får inte komma i närheten av stavmixern!
September: Men compeed munsårsplåster (alltså dagvarianten) kan du väl använda? De som är för dagbruk innehåller inga verksamma substanser.