Det är bara jag och Daisy som är vakna här i huset så det kanske kan vara ett bra tillfälle att skriva lite här. Så länge Daisy går med på det förstås...
Porchez, , jag är helt övertygad om att du kommer att hitta din prins, men jag förstår att det känns pestjobbigt just nu. Stor kram!
Nu somnade Daisy i min famn... blir så svårt att skriva. Får ta och lägga henne. Förhoppningsvis kan hon sova ett par timmar nu. Hon brukar inte vakna så tidigt som idag så hon behöver nog lite mer sömn.
Båda händerna fria, vilken grej .
Liten, om jag hade varit er hade jag åkt runt och kollat på lite köksutställningar bara för att få lite inspiration och känna hur köken "känns". Känslan i hur luckorna stängs, och hur lådorna stängs, för det är en viss skillnad där. I slutändan så handlar det ju om hur mycket pengar som man vill, och kan, lägga ner på ett kök. Vi hade ett ikeakök i lägenheten och vi var jättenöjda med det, nu har vi från vedum och vi är väldigt nöjda med det också, förutom att det är för lite för litet (men det är ju inte köksföretagets fel). Saker som jag (helst inte) skulle vilja vara utan i ett kök är induktionshäll, pyrolysugn, och stenskiva. Släta luckor tycker jag är bra för de är så mycket lättare att bara torka av och slippa diverse dammsamlingskanter. Likaså fullhöjd på skåpen så man slipper torka ovanför dem. Jag gillar när det är lättstädat . Här har vi en inbyggd fläkt, i lägenheten hade vi en frihängande rostfri sak, vilket såg snyggt ut (tycker jag) men den var inte så kul att hålla på att torka på för att den skulle vara fin. Så en sådan fläkt kommer vi nog inte att välja igen, så länge det inte blir en köksö med spis för då måste man väl ha en frihängande. Fast i lägenheten hade vi bara kolfilter så den var ju inte så effektiv, hade det varit en riktig fläkt hade det kanske inte blivit så flottigt så fort.