Hej alla, har legat magsjuk men nu sitter jag upp, har till och med varit hos tandläkaren, fick avboka igår men fick tid idag för jag var helt desperat men hon hittar inget fel på min tand, skit också. Undrar om det är 48 timmar efter sista kräkningen som gäller på jobbet också, eller om det bara är en dagisregel, annars får jag vara hemma imorgon också, vore förskräckligt om jag smittade ner dem med detta.
Varför ska det regna idag när Iris ska på utflykt och maken skickade iväg henne utan överdragsbyxor.
Astrid har sin inskolningsvecka på dagis den här veckan, vad det verkar så trivs maken där precis lika bra som hon, han har ju varit där tre hela dagar nu, han kanske borde hänga där oftare.
Usch, Iris har fått tid för sin 4-årskontroll, det blir nog inte bra, jag ser ju på henne att hon måste väga en hel del, för att inte tala om att flera av hennes jämnåriga på dagis går henne till axeln. Hon har 134/140 nu.
Porchez, jag är fortfarande irriterad på att den där karln inte kan ta sig i kragen och sluta strula, bah.
Inte ryggsäcksäsong, om det är någon gång det är säsong för det är det väl nu på våren när alla ska på utflykt??