-
Ja, vi insåg att det inte skulle hinnas med och det skulle i så fall ha blivit nu men om det blir som vi tänkt framöver så krockar det med allt. Det var inget lätt beslut och vi tycker båda att det är synd.BrudSommar2006 skrev 2011-03-02 22:09:34 följande:Nenne, va, har ni kastrerat henne, jag trodde att ni tänkte para henne framöver?
-
fast nu slipper vi vara rädda att hon mår dåligt av p-pillren, att vi råkar glömma.. och att någon brådmogen aby ska sätta på henne som hon själv inte har valt ut.
-
Mopedvin – Jo, men inte ätit mer än i somras satt vi på uteserveringen där och åt en massa småplock (gott), och efter en konsert var vi där och drack eh...cola. Annars är ju grannrestaurangen bra, renfilén är makalöst god!
Porchez – heja heja!
BS/Oms – ja inte skulle hon fått börja på en ny omgång med p-piller iaf, hon har ju ätit 1,5 år. Och leta upp en lämplig hanne, få hem honom (eller lämnar man honan?) och allt med det och sen 12 veckor som vi måste ha dem utan att kunna åka någonstans... Nä, det var inget enkelt beslut men rätt beslut. -
Välkommen tillbaka, telemarkåkarn! Men stackars televinken, hoppas han inte blir sämre!
BS – bra idé med skidskolan!
Fossing – läskigt med vilsen make, låter ju onekligen som han fått i sig för mycket eller något konstigt!
Lappis – grattis till nytt jobb!!!! Oj, jag skulle också vilja ha ett annat jobb där jag drar in lite (en massa) kulor. Men det verkar inte vara min grej, här ska slitas nästan gratis.
Muggles – ang alkohol, så där tänker vi med. Det går ju inte att få ut samma procent som man dricker rätt ut i bröstmjölken hur man än vill (?!), även om man dricker explorer och toppar med kaffe så inte får Pricken Kahlua för det. Men sen behöver man ju inte överdriva eftersom det blir svårare att jonglera bebis om man är på pickalurven men ett glas vin tål t o m jag utan att bli radiostyrd.
Vasaloppet på tvn, det är ju som man blir alldelels gråtmild när starten går, hahah! Och igår kväll var det onsdag igen, herregud, först ingen onsdag på flera veckor och sen 2 gånger på 1 vecka, man blir ju helt slut. Fast det känns fortfarande konstigt i pippiluren (eller vad kallade du den, mopedvin?!? ), nu blev jag nästan rädd att det är livmodern som är i vägen redan halvvägs in Maken är även han helt fascinerad av dessa tända lampor via mobilen och ska visa mig och tror han ska få stående ovationer (som uteblir), hahah! Sötnötter! -
vad roligt det är nu, Pricken är som en propeller på golvet och ålar baklänges av lekfilten, rullar runt och snurrar på magen som en säl! Varje dag tänker jag: bästa tiden är ju nu – och så händer det något nytt nästa dag och veckan efter det och tjoff så kan han säga Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer utan att staka sig.
-
hejsan hej!
Pricken har fått öroninflammation, men är nu vid god vigör igen. men stackaren vad han skrek och var ledsen i förrgår. HUva.
Lappis – jag försökte leta efter hur du gör lax på saltbädd men hittade det inte! Hur gör du?
Hattis – Grattis till fin keps!
Koko – *klappar medhårs*
Jösses vad det blåser!
Piggelin – har itne grattat men tänkt göra det 1594003 gånger ... *KNULLLTRUMPEEEEETEEEEER* Grattis till att nu vara fru! Låter som ni hade det underbart!!!!
Hoppas ni får en fin kväll på Winjas, ta det isigt med vinet eller filma händelsen så vi andra får ta del om vad som avhandlades runt det runda bordet. -
Och pricken kryper nästan! Han tar sig åtminstone framåt (fast mest bakåt och roterande runt). Herregud, snart äter han väl tacos också. Apropå det, han tycker verkligen mat suger älgpung. Gröt är ganska OK, välling bra (om den är ur tetra, inte ihopvispat pulver) och mammas bröstmjölk samtidigt som man krafsar och nyper henne i skinnet det allra bästa. Potatis, majs, palsternacka, morot – blaha blaha. Ska jag göra det mer avancerat, eller? Jag tänkte att det inte var någon fara men efter vägningen på akuten i förrgår så har han bara ökat några gram på 3 veckor. Inte för att han kommer tyna bort direkt, höhö, men meningen är väl att även om kurvan planas ut så ska den ju inte gå nedåt.
-
men va fasen, nu har han sovit i vagnen på trappan i snart 3 timmar Jag var ut för en timme sen (har ju babywatcher) och nöp honom i näsan för att se om han levde. Fast det är ju ganska skönt för då har jag ju hunnit röja lite här (med betoning på lite eftersom jag mest surfat).
-
hej smint, Kul att få ett ansikte på dig med – vad fina barn du har!
-
Väntar annars på att de ska ringa från vårdcentralen för jag har nog fått svamp på mina nappar. Hur ofräscht som helst. Och kliar och fjällar och gör ont.