• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Winterfresh

Gomorron tjejer! Hoppas ni alla mår bra och inte är allt för nervösa ;) Idag gäller det, äntligen är dagen här och vi alla ska vigas under olika tider. Min vigsel börjar 15:30, evigheter dit men fullspäckat Tills dess, snart ska m2b köra mig till frisören för makeup Och frisyrsättning. Sen är det bara att kliva i klänningen för Fotografering innan vigsel, middag och fest. Njut massor av denna dag som är er alldeles egna dag.

• Freakie
    Winterfresh skrev 2011-07-30 08:08:17 följande:
    Gomorron tjejer! Hoppas ni alla mår bra och inte är allt för nervösa ;) Idag gäller det, äntligen är dagen här och vi alla ska vigas under olika tider. Min vigsel börjar 15:30, evigheter dit men fullspäckat Tills dess, snart ska m2b köra mig till frisören för makeup Och frisyrsättning. Sen är det bara att kliva i klänningen för Fotografering innan vigsel, middag och fest. Njut massor av denna dag som är er alldeles egna dag.
    Gomorn gomorn! För vår del är det inte dags förrän kl 17!!! Men jag tror ändå att tiden kommer att flyga förbi fram tills dess. Ska bli underbart!
  • Å och D

Gratis till er alla och lycka till idag!!

• MG11
    SnuttisSessan skrev 2011-07-29 11:08:47 följande:

Jag gifter också mig i dag :) Nu har jag fått på mig underkläderna och skorna, hämtat blomman och så ska jag snart åka och fixa hår och make up :)

hoppas du hade en underbar dag! min var underbar förutom att vår utomhuscermoni fick hållas inne pga hällregn men annars så var den underbar!
    det bästa av allt,vår fotograf tog så fina bilder att vi kommer kunna uppleva känslorna ifrån dagen varje gång vi tittar på demSolig
  • MG11

grattis till alla oss på denna sida som nu förhoppningsvis är gifta!

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?