• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Rickina
    Trolljentan skrev 2011-08-02 22:46:15 följande:
    Jag vet!!!! Jag blev nästan förvånad när prästen sa åt oss att det var dags att gå ut ur kyrkan=)

Hur gick det för er med tårarna då, brudar?
    Jag började grina så fort jag klev över tröskeln in i kyrkan och kunde nästan inte få fram löftena =P
    Jag började gråta i bilen till kyrkan.. haha.. men lyckades stoppa tårarna. Sen var det relativt lugnt faktiskt. :P
  • Winterfresh
    Trolljentan skrev 2011-08-02 22:46:15 följande:
    Jag vet!!!! Jag blev nästan förvånad när prästen sa åt oss att det var dags att gå ut ur kyrkan=)

Hur gick det för er med tårarna då, brudar?
    Jag började grina så fort jag klev över tröskeln in i kyrkan och kunde nästan inte få fram löftena =P
    Trodde jag skulle börja gråta när kyrkklockorna började ljuda men klarade mig. Men snacka adrenalin till max :)
    Grät inte förens min mamma kramade mig utanför kyrkan :) då gick det inte att hålla sig längre.
    Var även på väg när första solosången började sjungas (on this day) men försökte att inte lyssna på texten :)
  • Winterfresh

Hade tänkt lägga in bild på klänningen här men går inte att få in den i forumet så ligger under mina bilder på min sida om nån är intresserad av att se ;)
    Ha en toppenhelg tjejer, själv skall den tillbringas med mannen vid en sjö för fiske i 1 dygn ;) jag, mannen och säkerligen miljoner med mygg.... ;) det är livet det

• S2011

Nu börjar det nog minsann lägga sig att jag har blivit fru!

På bloggen (tuvaa.blogg.se) finns några bilder och nån form av sammanfattning av dagen.

• Oniq
    S2011 skrev 2011-08-08 13:35:37 följande:
    Nu börjar det nog minsann lägga sig att jag har blivit fru!

På bloggen (tuvaa.blogg.se) finns några bilder och nån form av sammanfattning av dagen.
    Åh! Älskar Burtontårtan! Jättefin klänning också!

Skrattade åt tyll/organza rispåsarna. Kan inte folk bara förstå att man inte alltid vill ha vad som är 'brukligt' utan att man kanske själv funderat ut en egen lösning?

Vad roligt det är att se alla olika bilder och varianter på bröllop.
     Nu efter ett år av idel planering...  vad gör man nu..?

rpgwedding.buu.nu
  • S2011
    Oniq skrev 2011-08-08 13:54:58 följande:
    Åh! Älskar Burtontårtan! Jättefin klänning också!

Skrattade åt tyll/organza rispåsarna. Kan inte folk bara förstå att man inte alltid vill ha vad som är 'brukligt' utan att man kanske själv funderat ut en egen lösning?

Vad roligt det är att se alla olika bilder och varianter på bröllop.
     Nu efter ett år av idel planering...  vad gör man nu..?

rpgwedding.buu.nu
    Tack! :)

jag kikade in på er sida också och fick mig ett antal goda skratt och "varför tänkte inte vi på att man kunde..."
    ni verkar ha haft det jättefint och jag gillade verkligen ringceremonin ni hade!

känns lite tomt att inte ha nåt stort projekt att sätta tänderna i, eller hur?

vi tänkte dock att för vår del får nästa projekt bli "köpa hus"-projektet..
    känns som det kan bli rätt stort också  
  • Oniq
    S2011 skrev 2011-08-08 14:05:43 följande:
    jag kikade in på er sida också och fick mig ett antal goda skratt och "varför tänkte inte vi på att man kunde..."
    ni verkar ha haft det jättefint och jag gillade verkligen ringceremonin ni hade!

känns lite tomt att inte ha nåt stort projekt att sätta tänderna i, eller hur?

vi tänkte dock att för vår del får nästa projekt bli "köpa hus"-projektet..
    känns som det kan bli rätt stort också  
    Ringceremonin gick över förväntan!

Visserligen kan man ju ge sig hän åt Halloween nu, men det känns ju inte som att någonting kan matcha ett bröllop?

Köpa hus... waow...
  • Winterfresh

Måste verkligen hålla med om att det är tomt att inte ha något att greja och planera med....
    Hus har vi så det kan vi inte sätta tänderna i, kanske sätta igång med all renovering som skall göras....1 stort rum ska bli två rum med 2 fönster...är väl det största momentet just nu....

• Hugo

Åh tänk att nu är vi gifta :D Vi hade en helt magisk dag, bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig !

Hoppas att alla ni andra hade det lika bra..

Och nu som lagt upp bilder, va vackra ni var :D !!

• Margris

Jaha då var man gift då : ) Det hela har varit en fantastisk upplevelse och jag skulle nästan vilja göra om det (med samma man såklart!) Fick bilderna som våra vänner tog av oss igår, här kommer lite smakprov : )

• Amejuli

Åååh va vackra alla är. Hoppas ni fick en underbar dag och stort grattis! Nu har äntligen bilder börjat trilla in från nära och kära så med viss spamvarning kommer här några smakprov från vår dag.

Den sista bilden är tagen av vår fotograf Karolina Ehrenpil. Hon var så himla mysig och proffsig och vi väntar ivrigt på att få se resten.

• Margris

Amejuli: Grattis! Mycket fina bilder  : )

Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?