2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Hade tänkt lägga in bild på klänningen här men går inte att få in den i forumet så ligger under mina bilder på min sida om nån är intresserad av att se ;)
Ha en toppenhelg tjejer, själv skall den tillbringas med mannen vid en sjö för fiske i 1 dygn ;) jag, mannen och säkerligen miljoner med mygg.... ;) det är livet det
Bjuder in till vår hemsida där vi har fler bilder.
www.susannaniclas.brollopssajt.se
Vad fina ni var tjejer!!!!
Nu börjar det nog minsann lägga sig att jag har blivit fru!
På bloggen (tuvaa.blogg.se) finns några bilder och nån form av sammanfattning av dagen.
Måste verkligen hålla med om att det är tomt att inte ha något att greja och planera med....
Hus har vi så det kan vi inte sätta tänderna i, kanske sätta igång med all renovering som skall göras....1 stort rum ska bli två rum med 2 fönster...är väl det största momentet just nu....
Åh tänk att nu är vi gifta :D Vi hade en helt magisk dag, bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig !
Hoppas att alla ni andra hade det lika bra..
Och nu som lagt upp bilder, va vackra ni var :D !!
Jaha då var man gift då : ) Det hela har varit en fantastisk upplevelse och jag skulle nästan vilja göra om det (med samma man såklart!) Fick bilderna som våra vänner tog av oss igår, här kommer lite smakprov : )
Åååh va vackra alla är. Hoppas ni fick en underbar dag och stort grattis! Nu har äntligen bilder börjat trilla in från nära och kära så med viss spamvarning kommer här några smakprov från vår dag.
Den sista bilden är tagen av vår fotograf Karolina Ehrenpil. Hon var så himla mysig och proffsig och vi väntar ivrigt på att få se resten.
Amejuli: Grattis! Mycket fina bilder : )