I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Eller så har jag drömt....
Men, du har inte värk då? Alltså muskelvärk?
Klockarbol, ja det var från klarhet till klarhet det.
...eller inte!
Vad kul att du sticker in näsan tycker jag. Det kan du gott göra oftare!
BS, jobba på? Jahajuust det, det var det jag skulle ha gjort idag.
Men vaddå? Man måste väl vårda sina vänskaper också lite va?
Just nu hjälper jag sonen med engelskaläxan. Det är ju åtminstone något.
Fler goda nyheter: nu har jag blivit moster igen och trots syrrans hemska sjukdom gick allt "över förväntan och alla mår bra" enligt SMS-rapporten. En liten grabb blev det och nu kan vi andas ut i den omgivande familjen.
Heloise, vad underbart!
Flamman, rejäla styrkekramar härifrån. Ring och snacka med BUP tycker jag, de om några borde väl ha input att ge.
Flamman, vad SÄGER du?Har du inte öppnat en bok på tio år!!! Det är ju värre än att inte ha något sexliv! Du måste omprioritera kvinna!
Ninnis, välkommen hem! Vad surt och urtypiskt att någon ska bli sjuk lagom till ledighet och roligheter. Men bra med avbrott i vardagslunken trots allt.
BS, visst ja! Badkaret och vattenskadan! Det hade jag glömt. Vilken tur att det inte hade blivit totalkatastrof! Sitt kök vill man ju gärna ha så snabbt som möjligt. Hur går det i kakelbotaniserandet?
Ingis, inte fasen har det stannat av! Det vägrar jag tro. Det här året ska vara katastroffritt, har jag bestämt å trådens vägnar. Nämligen.
Fasen vilken skillnad det direkt blir på eldningsbehovetså fort det kryper ner några grader i utomhustemperatur! Hittills i år har det verkligen inte gått åt mycket ved, men nu kommer jag ihåg varför vi köpte så mycket baserat på fjolårets vinter. Inte konstigt att många jättehus står tomma ute på landsbygden i landets norra delar...