I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Spännande Andbeyond och Fru Sy.
Idag var vi på barnvagnasbio, det var faktiskt jättekul och jag såg en mamma som hade tvillingar, jäklar vilken snits den mamman hade, två ungar på armen och gung gung så sov de Så Daa med parvlarna och Muggles om nångon månad framför mig.
Jättebra dag, sen kom jag hem. Alltså snart ger jag upp, jag orkar inte. Morfar ringer gråtandes och ber mig prata med mormor( som är senildement) hon gråter förtvivlat och skriker om hur falsk min mamma är som inte betalat tillbaka nå pengar, alltså min päron suger ju som vi alla vet vid det här laget på det ekonomiska planet. Men jag orkar fanimig inte trösta mormor, undra hur de tänker? Nä men vi ringer till den där nyblivna mamma med ett barn som har ett syndrom och som kämpar varje dag för att inte gå under, som ligger ute med 20 tusen. Jag fattar att morfar inte hade nån annan att ringa, men resultatet blev att mormor vart förbannad på mig, jag gråter och kan jag inte bara få vinna ett par millle, så kan jag iaf reda upp den ekonomiska jävla misären i vår familj( som inte är panzer och jag för vi har inga problem)!
Men å andra sidan får jag tillbaka nästan 9000kr på skatten och det blir ju bra när csn vill ha tillbaka 40 tusen
sorry ego
kram