I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Underbar trådstart finaste blomman!
Mugglan och msw härligt att ni hänger här och känner er som hemma. Hoppas ni inte störs av att jag skriver uppdateringar om Elise som ibland är jobbiga att läsa och jag ber om ursäkt på förhand för att jag nuförtiden mest skriver väldigt sorgliga och ledsna inlägg, men det blir så när världen rasar omkring en. Jag ska ta mig samman snart...
Jag har ont i magen igen och måste ta mig till spec. mvc imorgon samt få insomingstabletter annars lägger personalen in mig.
Elise blir större och större, och har nu fått reducerad matmängd eftersom hon har börjat binda vatten( får vätskeutdrivade). Sjukgymnasten har varit hos oss 3 dagar och pillat på Elise( jag som verkligen gillar när de ska "utvärdera/bedömma" henne. Läkaren verkar snarast rädd för mig och håller sig på jävligt långt avstånd, sjuksköterskorna håller sig undan och jag känner hur de tisslar och tasslar om mig bakom ryggen på mig( paranoid, moi?) om att jag inte kan sova, gråter hela tiden, är orolig etc.
Men de är ju jättebra och ger mig, Panzer och Elise space så att vi kan försöka läka lite och ta oss samman( mest jag).
Jag kom på idag att det är inga fel på mitt barn, hon är precis som hon ska vara oavsett vad läkarna och den där jävla mrt'n säger!
Härligt att axel och fälga mår bra Daa
Flamman: julen suger både fysiskt, mentalt och ekonomiskt!
Blomman: alla kramar jag har.
Villemoa: fina moa, och det låter underbart med att ta en promenad med puerto
Mugglan: Stort varmt grattis till ada och beda!
Nu ska jag försöka sova lite.
Kram på er