lanovia 08 skrev 2011-01-04 14:26:47 följande:
Blommis hur har det gått idag?
Jo tack, psykopaten visade sig vara en kurator, och det förvånade mig, men hon verkar väl OK. Fast jag vet egentligen inte, för jag pratade så mycket själv att jag inte vet vad hon går för så att säga...
Tog mig dit, pratade och grät bara lite, så det gik väl bra då antar jag. Man är mör efteråt och har svårt att sammanfatta. Men det där projejtet jag ksa ingå i låter intressant att få höra mer om. Vi ska boka ny tid och den som leder projektet ska också kontakta mig.
Viktigaste behållningen av mötet med henne:
"Du är inte konstig som mår så här.
Det har inte gått lång tid utan väldigt kort tid.
Det här är en process som måste få ta tid.
Du måste tillåta dig alla dina känslor och att reagera och må innan du kan bearbeta och komma vidare.
Det hade varit konstigare om du INTE varit väldigt ledsen när du nu kommit till vägs ände och inte nådde ditt mål. Det är något som gått helt i kras.
Jag ser bara genom att lyssna på dig att du kommer att ha massor av verktyg, som du redan har,bara du får sörja och sedan hämta dig lite."
Typ.
Ja, så det är väl säkert bra att få bekräftelse på att jag inte är helt fölorad, galen och körd eller extra klen och värdelös.
Nu ska vi glo på film här så man slipper tänka så mycket och bara vila hjärnan lite. Jag skickar en kram till alla, precis där just DU är.